Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
banarlı haklı örneğin ben sürekli özelliklede her hafta sonu uzun yol gidiyorum ama motorun devrini fazla değiştirmeden 5 bn devirle gidiyorsam sürekli onun altına inmek ve çıkmak iyi olmadığını biliyorum ve haftada ortalama 250 km yada 360 km deviriyorum buda motoru sürekli sürdüğümü gösterir ama herşey banarlı nında dediği gibi sürücüde biter :cat:

İzmir den Selçuk Efes e kadar kullanma gafletinde bulundum bunlardan birini... Henüz iki bin km de olmasına rağmen ben mi onu sürdüm o mu beni sürdü anlayamadım... Sıcaklara pek gelmeyen bi motosiklet türü. Geceyi bekleyeceksin. Gece süreceksin bunları... Tabi ani frende sağı solu hemen kaydığından dolayı da sürekli yavaş kullanmakta fayda var :)


kardeş haklı olabilirsin ama sen yinede o sürdüğün motora bir baktır ben adana da oturuyorum ve her hafta uzun yola çıkıyorum bu gün öğle 3 te haraket edeceğiz ve toplamda 280 km lik bir yol yapacağız ve bu yaptığımız yolculukta 43 derece adana sıcağından 12 derece olan aladağların soğuk havasına gideceğiz ve bunu hemen hemen her hafta yapıyoruz ama düz yol da emin ol 80 km nin altına düşmüyoruz yinede bayıldığını ve kitlendiği olmadı bu motorun yeter ki bakımını sürekli yap birde yağını değiştirmeyide unutma gerisi hikaye zaten bak karayılan ve banarlı kardeşlerimize büyük sorun yaşamamışlar ikiside motor dan anlayan arkadaşlar emin ol herşey sürecüde biter saygılar:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
beyler arka amörtisör ayarının olması lazım diye biliyorum isterseniz bi servise danışın
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
sen ne anladıyon be kadeşim ne amortisörüüü biz ne diyoz senn amortisör diyon heyy ALLAHIM
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
amortisörde taksan nosda koysan turboda koysan çin çan çon ne uğraşıyon çinliyle al bi honda bin :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
slmaleyküm arklar bende hs aldım bugun tam 1 hafta oldu mondialın en kalıteli motoru 150 hs buna karar werdim bence tabı baskası neder onu bilmem motorda hiç sorunla karsılaşmadım çincon diorlar ama o kadar da kötü deil adı çıkmış biraz....:cat:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
slmaleyküm arklar bende hs aldım bugun tam 1 hafta oldu mondialın en kalıteli motoru 150 hs buna karar werdim bence tabı baskası neder onu bilmem motorda hiç sorunla karsılaşmadım çincon diorlar ama o kadar da kötü deil adı çıkmış biraz....:cat:

kötü değil kötü değilde pek sağlam değl adam gibi binersen hiç sorun çıkarmaz diye düşünüyorum hayırlı olsun motorun kazasız belasız cezasız sürüşler dilerim... :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
kötü değil kötü değilde pek sağlam değl adam gibi binersen hiç sorun çıkarmaz diye düşünüyorum hayırlı olsun motorun kazasız belasız cezasız sürüşler dilerim... :cat:

honda'da olsa mondialda olsa adam gibi bınmezsen fark etmez bakarsan bağ bakmazsan dağ hesabi dostum. eywalla saol teşekkür ettim.......
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
öğrenciysem çalıscak yerde yok veya zaman yok daha fazla uzatmak istemiyorum he sen şindi 2. el al dersen araştırdım bulunduğum bölgede ikinci el yok istanbuldan getirmekte pahalıya patlıyor
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
para konusunda yardım etcek gibisin :p yok ben genel için konustum parası olmayan için çin çan ama ayağını yerden kesiyor ben 3 senedir çin kullanıyorum ehliyeti alınca windys yada speed 150 alcam öğrenci işi
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
para konusunda yardım etcek gibisin :p yok ben genel için konustum parası olmayan için çin çan ama ayağını yerden kesiyor ben 3 senedir çin kullanıyorum ehliyeti alınca windys yada speed 150 alcam öğrenci işi

bende bu motoru 3 sene kullanıp öyle bişeyler düşünüyorum:cat:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
para konusunda yardım etcek gibisin :p yok ben genel için konustum parası olmayan için çin çan ama ayağını yerden kesiyor ben 3 senedir çin kullanıyorum ehliyeti alınca windys yada speed 150 alcam öğrenci işi


hmmm olsun para dersen bendede yok banada abim alacak kymco agility :)
olsun çin çan çon ama bende çinlide motora binmesini öğrendim parası az olnalara çinde olsa motoru öğretti özgürlüğü öğretti :cat: hayırlısıyla kardeşim inş istediğin motoru alırısn ..... :cat: :)
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
çin malı diyon ama o çin malına biniyorsun kardeşim çinliler dünyaya kaliteyi öğretiyor o çinli dediğiniz kişiler olmasaydı mobiletlerle çok gezerdiniz
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
belki motor benim değil veya hiç motorum yok

super

kardeşim güzel hoş diyorsunda herkezin bir bütcesi var birde acaba çin motoru olmasayaydı türkiyedeki dar gelirli insanlar motor sürme zevkinden emin ol geri kalırlardı birde çin malı dediğin motorla ben haftada en az 250 300 km yol yapıyorum çok şükür bir sorun çıkarmadı açıkcası sadece bakımdan geçiyor bu işler birde honda larıda yamahalarıda gördüm geziye katıldığım gurupta bir hayli var onlarında çok yolda kalıp bozulduğunu gördüm bence biraz yorumlarını yaparken insanların bütcelerini ve hayat şartlarını düşünerek yazarsan sevinirim saygılar:salut:

banarlı ya bu konuda katılıyorum çin min adamlar dünyaya her türlü kulvarda kafa tutuyorlar bakın pekin olimpiyat açılışlarına harika yaptılar o yüzden çin min önemli olan bakım onu bunu bilmem

hs diyorum başkada scooter tanımam diyorum o paraya:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Valla herkez güzel demiş ve hakta veriyorum ama ben sanki hala biraz 150 zat a meyilliyim hiraz daha heybetliya hem bu motoru burda hep sucular kullanıyor aslinda ordan da alinmasi gereken motor bu izlenimi cikiyor ama ne bilim zat daha gösterişki değil mi HS den tek farkı ağırlığımıdır? yoksa ürün kalitesinde de kendini fark ettirir mi?
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
Valla herkez güzel demiş ve hakta veriyorum ama ben sanki hala biraz 150 zat a meyilliyim hiraz daha heybetliya hem bu motoru burda hep sucular kullanıyor aslinda ordan da alinmasi gereken motor bu izlenimi cikiyor ama ne bilim zat daha gösterişki değil mi HS den tek farkı ağırlığımıdır? yoksa ürün kalitesinde de kendini fark ettirir mi?


zenon

kardeşim zat modelide bana göre daha gösterişli ve görkemli o konuda çok haklısın geçen hafta kullanma fırsatım oldu zat ı ama emin ol hs kadar ne seri kalkıyor nede rampalarda hs kadar iyi tırmanamıyor sebep en büyük gerekce olarak 150 cc motor hacmi olması ve kasasının 150 cc lik bir motor için gerçekten büyük ve gösterişli olması ama tabi diğer marka ve zat sınıfına giren model lere göre zat gerçekten güzel özelliklede uzun yolda bunu iyice hissettiriyor konforla ama rampalarda dersen sanki arkadan birileri tutuyor gibi oluyor yani hs kadar ne atik nede hızlı saygılar:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst