Buarada söylemeyi unuttum; yarına kaldı motorla kavuşmamız, bugün çok yoğundum ve gidemedim almaya...sabret deli gönül sabret....
motocycleboyreigns ( abi ne zor nick'in varmış canımçıktı yazana kadar

) ewet fiyatlar çok düşük, nedenini bilmiyorum ama yılmzz'ın dedikleri doğru olabilir, zayıf işçilik.. Ama bu modellerde çok sorun yaşanmayacağını umuyorum, çok büyük beklentilerim yok. bu yaz keyfini sürelim, kısa vadede isteğim budur.....Ama benim siyah 100'lüğü görmelisiniz, çok hoş görünüyor, paneli düğmeler filanda hiç dandik görünmüyor ( umarım göründüğü gibidir...) son olarak yarın fotoları burada göreceksiniz..( ulen sanki kawasaki aldık haa.....)