yarın öğle namazında altkaynarca bademli camii nden kalacakmış cenazesi arkadaşlar
az önce kız kardeşi ile konuştum
evet kimler geliyor arkadaslar motorlular motorsuzları alsın ben organıze ederim kimler geliyosa haberleselim
ortak bi yerde toplanalım
arkadaşlar imkanı olan lütfen gelsin cenazeye özellikle karşı grubundakiler sizlerin gelmesi daha kolay bizlere göre, işyerini ayarlayabilirsem bende orda olacağım inşAllah, Murat abiye son görevimizi yapalım, bir de sizden ricam okuma imkanı olanlar birer Yasin-i Şerif okusunlar...
beyler ben üst kaynarca da oturuyorum ben direk bademli camii ne gidecem lütfen herkes gelmeye calışsın. bu arada ben murat abiyle tanışmamıştım ama kardeşlerimiz aynı iş yerinde calışıyormuş. kardeşimin anlattığna göre kız kardeşinin durumu hic iyi değilmiş. babası ölüm haberini aldığından beri daha hic konuşmamış. sanırım şoka girmiş.
bize biraz tarif edebilirmisin sahil yolunun bittigi yerde diye biliyorum ama biz sahil yolundan gelecegiz.
bize biraz tarif edebilirmisin sahil yolunun bittigi yerde diye biliyorum ama biz sahil yolundan gelecegiz.
arkadaşlar bilmiyenler icin yazıyorum. alt kaynarcaya sahil yolundan gelebilirsiniz. alt kaynarcada bademli camiyi kime sorsanız söylerler zaten
sahil yolunun bittiği yer alt kaynarcadır sadece sahil yolundan biraz yukarı cıkacaksınız
taclinenin oradaymıs dogrumudur kardes
bademli caminin karşısında paşa halı saha var cok bilinen bir yerdir. ordanda bulabilirsiniz