Üyelerimizden Murat Oygur'u kaybettik. Başımız Sağolsun...

Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
222
benim bildiğim öğlen namazından hemen önce yani saat 12:30 da orda olsak kaçırmayız sanırım?
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
Allah sevenlerine ailesine ve bizlere sabır versin


bayadır uğrayamıyordum uğradım ve murat oygur hayatını kaybetti


başımız sağolsun
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
benim bildiğim öğlen namazından hemen önce yani saat 12:30 da orda olsak kaçırmayız sanırım?

YARIN GELİCEK OLAN ARKADASLAR SAAT 11-30DA CADDEBOSTAN MİGROSUN ORDAKİ POTALARDA OLURSALAR SEVİNİRİM TOPLU HALDE SAHIL YOLUNDAN ALTKAYNARCA TARAFINA DOGRU GİDERİZ DİREK GİDİCEKLERLEDE ORDA BULUSURUZ
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
arkadaşımıza çarpan aracın plkasını alan gören bilen varmı arkadaşlar bu kazanın sebebi nedir neden olmuştur kim şuçludur. bu dava da diğerleri gibi kaybolup unutulup gidecekmidir
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
148
Allah Rahmet Eylesin Arkadaşımızı Daha önce Forumda Görmüştüm Scooter ı Vardı Ve Racing Montla Biniyordu Daha Sonra Kendi Naked Ini Aldıgını Söylemişti Forumda Cok üzücü Bir Olay Allah Rahmet Eylesin Topragı Bol Olsun .........:salut::salut:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
simdi hasan abiyle anti entel konustum bi manı olmassa 11-30da oda caddebostanda olucak baska gelen varsa sölesin
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum.

onu ilk defa motofest de tanıdım yanıma geldi sen rolaydın dimi dedi ve muhabbetimiz öyle başladı

sanki yıllardır birbirimizi tanıyormuşcasına konuşuyodu benle. esprileriyle takılıyodu bana.

şelalelere gittiğimizde grup sürüşünde o da vardı hatta bi ara kaybolmuştu sonradan yetişebildi

beraber eğlendik beraber denize girdik ve beraber güneşlendik.

o güleryüzlü espritüel babacan tavrıyla yaklaşan abimiz şimdi yok. gerçekten çok acı.

birşeyler paylaştığınız kişinin vefat haberini alınca daha bi koyuyo insana.

ne desem bilmiyorum. bunları bile zor yazdım

Her ölüm erken ölümdür. Allah günahlarını affetsin kabir azabı yaşatmasın abimize

Allah gani gani rahmet eylesin kalanlara sabır versin.


motofestte kavga edenlere bakıp çekirdek çitlerken çektirmiştik bu resmi


 
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
222
tmm abla ewet toplanıyoruz arkadaslar hadı iki tekerlerle ugurlıyalım ınanın cok mutlu olucaktır

kesinlikle arkadaşlar hepimiz orda olup onu bu son yolculuğunda yanlız bırakmamalıyız....

arkadaşlar bunu diğer topıc lerede yazalım istanbulda oturan ve gelmek isteyen tüm motorlu arkadaşlar gelsin olmazmı?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst