- Katılım
- 11 Ağu 2008
- Mesajlar
- 222
okan kardeşim ben geliyorum saat kaçta nerde buluşalım?
oglen namazı kacta okunuyo abi caddebostanda bulusalım ben senin arkaya atlıyımokan kardeşim ben geliyorum saat kaçta nerde buluşalım?
benim bildiğim öğlen namazından hemen önce yani saat 12:30 da orda olsak kaçırmayız sanırım?
YARIN GELİCEK OLAN ARKADASLAR SAAT 11-30DA CADDEBOSTAN MİGROSUN ORDAKİ POTALARDA OLURSALAR SEVİNİRİM TOPLU HALDE SAHIL YOLUNDAN ALTKAYNARCA TARAFINA DOGRU GİDERİZ DİREK GİDİCEKLERLEDE ORDA BULUSURUZ
tamam okan 11:30 da ordayım Allah izin verirse
arkadaşlar siyah bant nerden buluruz acaba herkez koluna taksın?
cem (aparat) gelicek okan az önce konuştum


tmm abla ewet toplanıyoruz arkadaslar hadı iki tekerlerle ugurlıyalım ınanın cok mutlu olucaktır