- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
Hyocu geliomuş Qtahyaya.....şimdiden hoş geldiniz....etkinlik ve gezilerde görüşmek üzere. bende motoru sattım ay sonunda gv650yle geliyorum dermişim :queen::queen::queen:
dostlar motorum satılık olur ya soran falan olur bi hatırlatayım dedim.
http://www.sahibinden.com/tertemiz_bakimli_aksesuarli_kacirilmayacakWQQaXQQ9524412WQQpXQQdisplayitem
hyo'yo sattım sayılır.kaporası fln geldi :cat: ay sonunda teslim edicem kısmetse.hyo'cu değilde R6'cı diyelim