[Kütahya - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Hyocu geliomuş Qtahyaya.....şimdiden hoş geldiniz....etkinlik ve gezilerde görüşmek üzere. bende motoru sattım ay sonunda gv650yle geliyorum dermişim :queen::queen::queen:

dostlar motorum satılık olur ya soran falan olur bi hatırlatayım dedim.

http://www.sahibinden.com/tertemiz_bakimli_aksesuarli_kacirilmayacakWQQaXQQ9524412WQQpXQQdisplayitem

hyo'yo sattım sayılır.kaporası fln geldi :cat: ay sonunda teslim edicem kısmetse.hyo'cu değilde R6'cı diyelim :p çünkü yeni makinem r6 olacak inş :rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
kütahya eskiden chopper mt olarak bilinirdi bi tane daha gt 250 gelio alp de alırsa kütahaya tarz değiştirio olacak. emtah abi dikkatli olmak gerekio alttan alttan yükselen gtcilere karşı... adaştan sonra belki bende gv alır gelirim:wiinkk:... gerçi şimdi alp xt600 falan diosun ama o döner dolaşır gene chopper'a gelir:)

ufukcum Chopper misyonerliği yapmayım şimdi.elbette herkes bir gün doğru yolu bulacak:bounce::bounce::bounce:

hyo'yo sattım sayılır.kaporası fln geldi :cat: ay sonunda teslim edicem kısmetse.hyo'cu değilde R6'cı diyelim :p çünkü yeni makinem r6 olacak inş :rendeer:

MT-kütahyada ki makinler ortalama 250cc....bi kaç sene içinde 250cc yetmeyecek ekibe:cyclopsan:cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
yatırıma metin abi be güzelim suzuki yi.

bu aralar gelemiorum oralara ama seneye kesin bi gv yada shadowla gelecem::pala::
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Arkadaşlar birine binsem biri darılıyo. Ne yapacam bende şaşırdım.
Birini satayım bende diyorum.
Gsxr 1000 mi desem,::saad::
Shadow 600 mü desem,...::saad::

yanlız abi ömer senden daha fazla km yapıo gibime gelio......:queen::queen:

ömer sadece benden değil hepimizden daha fazla km yapıyo gibime geliyoo:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
ömer sadece benden değil hepimizden daha fazla km yapıyo gibime geliyoo:queen::queen:

haklısın metin abi...... kışın daha istekliydik sanki...... Alp motorsuzluk nası bişy eskiden ne güzelde giderdin bak hele.... ah ahhhhh:queen:

n720922281_1143262_5074.jpg
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
metin abi senin shadow yabancıya gitmesin istersen ha?
ben eğer cbf150yi satarsam shadow750 düşünüyorum ama anlasırsak senin 600de alabilirim:)
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
adamım çok güzel motorun valla hayran oldum en son emokta bilion. ama sen büyütüon alpi büyütüo kütahyanın ortalama büyüyo bende diom ki en az 600-750 falan alıyım diyorum:)

Emrahım "gogol bordello" diye bi adamın "start wearing purple" diye bi parcası var dinlesene:)
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
adamım çok güzel motorun valla hayran oldum en son emokta bilion. ama sen büyütüon alpi büyütüo kütahyanın ortalama büyüyo bende diom ki en az 600-750 falan alıyım diyorum:)

Emrahım "gogol bordello" diye bi adamın "start wearing purple" diye bi parcası var dinlesene:)

morla giy başla bişey diyor muzikte sanki oyun havası halay cekıyorlarmıs gibi matrak bişey...:queen:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Evet!!! Acayip km yapıyorum... 5 ayda 4000 yapan var mı aranızda?!?! =)) Hayır seslerini duyar gibiyim... Metin abi sana güzel bir haber "en az" bi 250lilikle 1-2 aya kadar kütahya ziyaretlerine başlıcam.. izmirden kaçıp kaçıp gelicem... Ya ben artık İzmir Mt sayfasına da takılıcan.. kendimi size ihanet ediyomuş gibi hissediyorum. =((
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Evet!!! Acayip km yapıyorum... 5 ayda 4000 yapan var mı aranızda?!?! =)) Hayır seslerini duyar gibiyim... Metin abi sana güzel bir haber "en az" bi 250lilikle 1-2 aya kadar kütahya ziyaretlerine başlıcam.. izmirden kaçıp kaçıp gelicem...

Yakışır aslanım. Allah herkesin gönlüne göre versin. Yine boşladı millet
bak bu sayfayı. Alooooo ceza yazcem bak sayfaya gelmeyenlere.:bounce:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Veeee O An... Kesin alım kararı aldık babamla... Ama öyle zınk diye olmuyo tabi, sizin yardımınız olmadan olmucak bu iş... 250lilik çopper veya naked istiyorum... Aklımda iki marka var, honda cbx250 twister ya da hyo gv250...
Bu motorlar hakkında ne düşünüyosunuz ve başka bi motora yönlendirirmisin? Sizin de tavsiyenizle güzel bir motor almak istiyorum,foruma olsun telefonda olsun o değerli görüşlerinizi bekliyorm
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
gt 250 veya suzuki gs 500 derim ben ama ilk önce 125 lik deneyimi.olmadan olmaz, aman seni de erken yaşta kaybetmiyelim.bu motor işi tamamen deneyim işi.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
ama alp abi izmire gidiyorum ya,ordan balıkesire sık sık gidicem,125lik küçük kalır diye düşünyorum,ya zaten motoru alır almaz yol yapmam,bunun alışması var çalışması var...acelem yok.. ama 125liğe 1 sene sonra 250liliğe binmekte çok kasar zırt pırt motor değiştirmek.çünkü bu alınacak motor 3-4seneden aşağı olmucak...twisterı honda kalitesi olduğu için düşünyodum.hyo yuda çopper olduğu için.. barış abi de kesinlikle tavsiye etmişti...+
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst