[Kütahya - MT]

Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
629
Şu organize işini halledin de buluşalım bu pazar.
Şu var, bu pazar Tavşanlı'ya 35 km. uzaklıktaki Harmancık'ta panayır var. yol çok güzel. Küçük bir ilçe hem gezi olur hem tanışırız. Yani Domaniç fikri cazip gelmediyse.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi bakalım.aslında xt 600 felan düşünüyorum ama onlarda 98-99 modelaralığı iyi gibi?
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
herkese günaydın.. alpaslan hayırlı olsun satmışsın motorunu. xt çok yakışır sana; şimdiden hayırlı olsun :)
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Benden size bir haber....;

Ege Üniversitesi - Su ürünleri mühendisliğine yerleştirildim... Artık kütahyaya döndüğümde bi kutlama yaparız dimi?:D:D aman tanrım çok mu yüzsüzüm neyim?:))) neysem işte öyle abiler...
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Benden size bir haber....;

Ege Üniversitesi - Su ürünleri mühendisliğine yerleştirildim... Artık kütahyaya döndüğümde bi kutlama yaparız dimi?:D:D aman tanrım çok mu yüzsüzüm neyim?:))) neysem işte öyle abiler...

Kim yerleştirdi?:silent: Neden yerleştirdi?:silent: Nasıl yerleştirdi?:silent:İyi mi yerleştirdi?:silent:
Hadi bakalım hayırlı olsun.:cat::rendeer: Karides mi yetiştircen yoksam sünger mi?:queen:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Kim yerleştirdi?:silent: Neden yerleştirdi?:silent: Nasıl yerleştirdi?:silent:İyi mi yerleştirdi?:silent:
Hadi bakalım hayırlı olsun.:cat::rendeer: Karides mi yetiştircen yoksam sünger mi?:queen:

ya sanırım bu iyi bişi abi:queen:artık her sene kamplarda karidesler benden(en sağlıklısından:cherry:)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
arkadaşlar dumlupınar üniversitesini kazanmışım..kütahya bekle beni ben geliyorum :queen: kısmetse bol bol görüşücez artık..ayrıca 25'i akşamı ege turuna çıkıyorum ve kütahyayada uğramayı düşünüyorum?sizleri nerde bulabilirim
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
arkadaşlar dumlupınar üniversitesini kazanmışım..kütahya bekle beni ben geliyorum :queen: kısmetse bol bol görüşücez artık..ayrıca 25'i akşamı ege turuna çıkıyorum ve kütahyayada uğramayı düşünüyorum?sizleri nerde bulabilirim

Hayırlı olsun. Bekleriz...:cat:

ya sanırım bu iyi bişi abi:queen:artık her sene kamplarda karidesler benden(en sağlıklısından:cherry:)

İyidir iyi. Sanada hayırlı olsun. :cat:
Şööle karides salatası yapsan da yesek.:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
üniversiteyi kazanan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun allah zihin açıklığı versin:mrgreen: su ürünleri okuyunca balık mühendisimi olunuyo:queen: şaka bi tarafa hayırlı olsun.
playboy sen kütahyada olucaan tarihi bildir biz seni buluruz:bounce:

ne karides salatasımı dedi biriii.:pr:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
25'i akşamı yola çıkıcam 26 yada 27si gibi kütahyada olurum...! 0535 506 79 86 cebim.nete giremezsem siz ulaşırsınz bana :cat:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bende numaramı vereyim o zaman müsait olursam veya 6 dan sonra yardımcı olmaya çalışırım. 0505 517 8011
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
kütahya eskiden chopper mt olarak bilinirdi bi tane daha gt 250 gelio alp de alırsa kütahaya tarz değiştirio olacak. emtah abi dikkatli olmak gerekio alttan alttan yükselen gtcilere karşı... adaştan sonra belki bende gv alır gelirim:wiinkk:... gerçi şimdi alp xt600 falan diosun ama o döner dolaşır gene chopper'a gelir:)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
kütahya eskiden chopper mt olarak bilinirdi bi tane daha gt 250 gelio alp de alırsa kütahaya tarz değiştirio olacak. emtah abi dikkatli olmak gerekio alttan alttan yükselen gtcilere karşı... adaştan sonra belki bende gv alır gelirim:wiinkk:... gerçi şimdi alp xt600 falan diosun ama o döner dolaşır gene chopper'a gelir:)

evet şuan gt 250 r sahibiyim fakat kütahyaya malesef motorsikletsiz geleceğim :salut: çünkü okul masrafları için para gerektiği için motorsikletimi satmak zorundayım.alıcısıda hazır 27-28 gibi teslim edicem motorsikleti.eğer kendimi toparlayabilirsem r6-fazer yada 600f alacağım.gereken tecrübeyi edindiğimi umuyrorum ve 600cc bir makinenin zamanı geldi diyorum.yani hyodan sonra ki motorsikletim 600 cc olacak.belki 1 ay sonra belki üni bitince olacak ama olacak :cat:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
kütahya eskiden chopper mt olarak bilinirdi bi tane daha gt 250 gelio alp de alırsa kütahaya tarz değiştirio olacak. emtah abi dikkatli olmak gerekio alttan alttan yükselen gtcilere karşı... adaştan sonra belki bende gv alır gelirim:wiinkk:... gerçi şimdi alp xt600 falan diosun ama o döner dolaşır gene chopper'a gelir:)

Öyle demeyin yaaaa tarz değişikliği iyidir ara sıra...Hani bi yazı vardı hatırlayabilecekmisiniz...

"Herkesle konuştuğun gibi, her tip motora da bin, tutucu olma. “Chopper gitmiyor, dönmüyor” diyenleri takma, altındaki V motorun ritmiyle dans etmeden isyanın ruhunu anlayamazsın. Sıkı bir enduroyla off-road yapmadan doğaya fazla kavuşamazsın. İbrende bir kez olsun 200’leri görmeden de adrenalin seni ilk defa içki içmiş 15 yaşındaki kız gibi sarhoş eder durur. Herkesi dinle ama hiç kimseye kulak asma. Motosiklet türlerinin her biri farklı amaçlarla üretilmiştir, birini seçeceksen seç, ama hepsiyle barışık ol, hiçbirinin fanatiği olma.

Motosiklete bin oğlum, çünkü ben hep motosiklete bindim."



Çok hoş bi yazı okumak isteyene tamamını da yollayabilirim.:cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
evet metin başkana katılıyorum her ne kadar chopper cı olsamda her birinin ayrı bir zevki var önemli olan kişinin kendine uygun olanı bulması alp e şimdi gidip shadow alsak yarın öbür gün gezide nerde dere su var geçmeye kalkacak dağa bayıra vuracak :queen: gerisini siz düşünün artık. iki tekerin zevkini en iyi nerede nasıl alabiliyorsan ona göre seçim yapmalı.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
evet şuan gt 250 r sahibiyim fakat kütahyaya malesef motorsikletsiz geleceğim :salut: çünkü okul masrafları için para gerektiği için motorsikletimi satmak zorundayım.alıcısıda hazır 27-28 gibi teslim edicem motorsikleti.eğer kendimi toparlayabilirsem r6-fazer yada 600f alacağım.gereken tecrübeyi edindiğimi umuyrorum ve 600cc bir makinenin zamanı geldi diyorum.yani hyodan sonra ki motorsikletim 600 cc olacak.belki 1 ay sonra belki üni bitince olacak ama olacak :cat:

Hyocu geliomuş Qtahyaya.....şimdiden hoş geldiniz....etkinlik ve gezilerde görüşmek üzere. bende motoru sattım ay sonunda gv650yle geliyorum dermişim :queen::queen::queen:

dostlar motorum satılık olur ya soran falan olur bi hatırlatayım dedim.

http://www.sahibinden.com/tertemiz_bakimli_aksesuarli_kacirilmayacakWQQaXQQ9524412WQQpXQQdisplayitem


Bu aralar hep GV650 rüyası görüyorum:( :( :(:salut:

big_5247075_561500_atv7309.jpg


su soğutma+enjeksiyon+73bg+dijital gösterge+ max. 215km/h +Vmotor+Kayış aktarma+ön çift,arka tek diskli fren.

big_5247075_561500_1qny866.jpg


big_6648129_271572_3ebz559.jpg


9537596_432258_1xfd307.jpg

GV650,fazerla kapışmışta kim yenmiş duydunuz mu :p :D


bak gene gaza geldim yaaaaa :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst