[İstanbul MT]10 ağustos pazar denize gidelim artık buluşması

Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
QUOTE=ECRİN;1194287]Valla al benden de o kadar.Sen kesin geliyor musun? Ben böyle giderse gelemiycem. Kocam da kıskançlık krizleri başladı:salut: Gerçi ben gelemezsem o da gelemeyecek:queen:[/QUOTE]


evet tatlım kesin gelicem adımı yazdırdım oraya.. :cat:
eşine selam söyle benden aa kızdım buna bak şimdi:pr: nerden çıkdı bu kıskançlık olmadı bu yanii:farao:

gel ama lütfen üüfff:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
arkadaşlar hala soruma cevap alamadııııım konvoyun hızı ortalama ne olucak acaba yetişebilirmiyiiiiim :queen:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
walla bende pazartesi gününden iş yerimle konuştum bana pazara izin yaz diye...
kesin ve kesin katılmak istiyorum..
ama aklınızda olsun şile bu sene çok soguk arkadaşlar denizi acayip soguk..
atlantic gelirsen iki nexus yayılırız yola :D.... bekliyorum

Aldın mı??? :queen: Hayırlı olsun yaa!! Çok sevindim valla. Allah kaza bela göstermesin. Foto isterükkkkkkkk.:p
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
walla bende pazartesi gününden iş yerimle konuştum bana pazara izin yaz diye...
kesin ve kesin katılmak istiyorum..
ama aklınızda olsun şile bu sene çok soguk arkadaşlar denizi acayip soguk..
atlantic gelirsen iki nexus yayılırız yola :D.... bekliyorum

Erdinç hayırlı olsun caracaldan nexus güzel geçiş olmuş.Dikkatli ol hızlı alet almışsın.Enson kaç basıyor :p:queen::)
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
139
merhaba arkadşlar. bundan bir ay önce şileye gittim deniz buz gibiydi vuuu. 2 gün öncede gittim bir dalga bir dalga suyunda bi değişiklik yok buzdolabından çıkıyor sanki yine vuuuhuu üşüdüm. giren en fazla 5 dakıka durabiliyor. dedim bidaha şile ye denize gitmek yok. inşallah siz gidince suyu ısınır :)
yanınıza şarzlı su ısıtıcı gibim bişey alın :queen:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
merhaba arkadşlar. bundan bir ay önce şileye gittim deniz buz gibiydi vuuu. 2 gün öncede gittim bir dalga bir dalga suyunda bi değişiklik yok buzdolabından çıkıyor sanki yine vuuuhuu üşüdüm. giren en fazla 5 dakıka durabiliyor. dedim bidaha şile ye denize gitmek yok. inşallah siz gidince suyu ısınır :)
yanınıza şarzlı su ısıtıcı gibim bişey alın :queen:

Benim için sorun yok, nasıl olsa giremicem. :p:pale:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
ama aklınızda olsun şile bu sene çok soguk arkadaşlar denizi acayip soguk..
sorun yok ben ısıtırım etrafımı denizde:p:queen::queen:
arkadaşlar hala soruma cevap alamadııııım konvoyun hızı ortalama ne olucak acaba yetişebilirmiyiiiiim :queen:
ortalama hız 80-90 olur en fazla:cat:
sorunu cevaplamış olduk:wiinkk:
merhaba arkadşlar. bundan bir ay önce şileye gittim deniz buz gibiydi vuuu. 2 gün öncede gittim bir dalga bir dalga suyunda bi değişiklik yok buzdolabından çıkıyor sanki yine vuuuhuu üşüdüm. giren en fazla 5 dakıka durabiliyor. dedim bidaha şile ye denize gitmek yok. inşallah siz gidince suyu ısınır :)
yanınıza şarzlı su ısıtıcı gibim bişey alın :queen:

yanlarına beni alanlar yaşadı:p:queen::queen::mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Biz zaten her hafta sonu gittiğimiz için biz konu dışıyız.... :p

Kıskandınız dimi.... :p
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
97
mondial 150 hs ile gelsem :p geridemi kalırım ileridemi giderim acep :silent: :bounce:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
ya alperım sen cagırırsında bız gelmezmıyım ben gelıyorum eger bir arkdaş bulursam getırıcem hee bu arada ben tek gıderım genelde gezıye arkada boş yer var gelmek ıstegını seve seve götururum
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
arkadaşlar hala soruma cevap alamadııııım konvoyun hızı ortalama ne olucak acaba yetişebilirmiyiiiiim :queen:

konvoy yapıcaz, en yavaş ben giderim muhtemelen, yetişirtsin canını sıkma, gel:wiinkk:
sorun yok ben ısıtırım etrafımı denizde:p:queen::queen:


yanlarına beni alanlar yaşadı:p:queen::queen::mrgreen:
olm şile ye gitçez dedik, wc ye deil:p
alpet varsa ben yokum :farao::farao::farao:

sen varsan ben heç yokum :farao:
Biz zaten her hafta sonu gittiğimiz için biz konu dışıyız.... :p

Kıskandınız dimi.... :p

aalasen, biz de her hafta denisdeyis, bu hafta gösterelim dedük :p
mondial 150 hs ile gelsem :p geridemi kalırım ileridemi giderim acep :silent: :bounce:

bkz: mrsago ya verdiğim cvp:wiinkk:
yetişirsin yetişirsin:cat:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Biz zaten her hafta sonu gittiğimiz için biz konu dışıyız.... :p

Kıskandınız dimi.... :p

çok kıskandık abi :p bu haftaki yayınımızı rusyadaki buzlardan dolayı soğuyan karadenizden gerçekleştirip buzlu suda size nispet yapıcaz, ooh siz izmir sıcağında kavrulurken biz soğuk denize giricez :mrgreen: nispete bak bee ben bile kıskandım şimdi :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ya size burda yüzecek yer kalacakmı bune laa =)


siledeyesilmavivw2.jpg
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Biz zaten her hafta sonu gittiğimiz için biz konu dışıyız.... :p

Kıskandınız dimi.... :p

bizim burda bi riva var abi yolda once gazlıosun snr deli gbi diz vericek kdr biton viraj snr deniz snr tekrar aynı sekilde geri biz bunu haftada bikç kez yapıoz kıskanmak die bsy varsa o sizde olur:p:p


ALOOO ben ayarladım izni ERDİNÇ hayırlı olsun kanka ya çok sevindim iyi olmuş.

naaptın la cocuga:queen::queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
ERDİNÇ abi hayırlı olsun motor almışın...

Ya şile ye denize değil de başka bişi için gitsek piknik vs falan,illa da denize girceksek başka bi yer olsa çünkü orda kulaç bile atılmaz kalabalık biraz.

Alper abi mekanı değiştir lütfeen...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst