[İstanbul MT]10 ağustos pazar denize gidelim artık buluşması

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
arkadaşlar gen bir programdır, maksat yola çıkmak, bitlikte olmak, eğlenmek, ıslanmak vs..
programda değişiklikler yapılabilir..
önemli olan pazar günü mt ile bir gezide olmak..:wiinkk:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
arkadaşlar gen bir programdır, maksat yola çıkmak, bitlikte olmak, eğlenmek, ıslanmak vs..
programda değişiklikler yapılabilir..
önemli olan pazar günü mt ile bir gezide olmak..:wiinkk:

şile yerine alibeyköy barajınada gidebilirmiyiz yani :silent: seninle yanyana sigara içerim ben :mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
şile yerine alibeyköy barajınada gidebilirmiyiz yani :silent: seninle yanyana sigara içerim ben :mrgreen:
:p
utandırma beni:p alibeyköy barajına deilde, bakarsın ağavaya kaçarız.. maksat güzel bi gün geçirelim..
olmadı ben önden gazlarım şile de mekanlara bakarım, olmadı ağvaya geçeriz..
bizim ihtiyacımız biraz kum, 5 litre deniz, 1 lastik top:p , a adet tavla, bol miktarda da deli :p
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
:p
utandırma beni:p alibeyköy barajına deilde, bakarsın ağavaya kaçarız.. maksat güzel bi gün geçirelim..
olmadı ben önden gazlarım şile de mekanlara bakarım, olmadı ağvaya geçeriz..
bizim ihtiyacımız biraz kum, 5 litre deniz, 1 lastik top:p , a adet tavla, bol miktarda da deli :p

hee anladım, deliler tmm kum ve deniz lazım diyosun :mrgreen:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
ya GKN c.tesi yapalım geziyi ya olmazmı ben izini ayarlayamıyorum pazar olan arkadaş kıllık yapıyor.
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
yok mhrrmkpnr ama işi düşer bana ib...nin harbi pazar kalalbalık oluyormuş zaten c.tesi yapsanıza.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ben sana daha cumartesiden dedim mi dedim, ayarlican arkadaşım, yada pazar günü hasta olucan..
mazeret istmiyorum kimsedençç
geliyosunuz işte o kadar:p
(itina ile iş yeri için sağlık raporu çıkarılır, evden anneden babadan izin alınır)
mür: meheremekerekepenere
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Valla Ayarlamaya çalışıyorum Ama Bakacaz Işte Gerçekten çok Istiyorum Gelmek Ama Yapacaz Birşeyler Artık.
Gkn Süpersin Kanka Yaaa.............
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Şile Şile şile don dale :) Herkeze iyi eglenceler emınım guzel resımler ve eglence olucak Bu yazın daha hıc denıze gırmedım :salut: Benım gıbı hergun Van gölünden cıkmıyan adam Denıze gıdemedı daha :salut:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Sanırım nihayet bir geziye katılabilicem. :) Ama denize giremeyeceğim. :pale: Malum halen ameliyatın izlerini taşıyorum. :p Bana bu sene deniz haram oldu valla...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
ben sana daha cumartesiden dedim mi dedim, ayarlican arkadaşım, yada pazar günü hasta olucan..
mazeret istmiyorum kimsedençç
geliyosunuz işte o kadar:p
(itina ile iş yeri için sağlık raporu çıkarılır, evden anneden babadan izin alınır)
mür: meheremekerekepenere

Yafs GKN arkadaşım bula bula memlekette olduğum zamanı mı buldun ...
Adamı hasta edersin yada y.t.k da edersin (sen götüreceksin gerçide ) :)

Mayokini giyende olacahmi?(genel bir soru) :rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
walla bende pazartesi gününden iş yerimle konuştum bana pazara izin yaz diye...
kesin ve kesin katılmak istiyorum..
ama aklınızda olsun şile bu sene çok soguk arkadaşlar denizi acayip soguk..
atlantic gelirsen iki nexus yayılırız yola :D.... bekliyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikleti: GiLεяa иεxưs 5oo


abi hayırlı olsun::fool:::flower:::coool::
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
walla bende pazartesi gününden iş yerimle konuştum bana pazara izin yaz diye...
kesin ve kesin katılmak istiyorum..
ama aklınızda olsun şile bu sene çok soguk arkadaşlar denizi acayip soguk..
atlantic gelirsen iki nexus yayılırız yola :D.... bekliyorum


Yavru hayırlı olsun.gelde bi kapışalım şile yolunda.1 tur isterem ama he:p
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
walla bende pazartesi gününden iş yerimle konuştum bana pazara izin yaz diye...
kesin ve kesin katılmak istiyorum..
ama aklınızda olsun şile bu sene çok soguk arkadaşlar denizi acayip soguk..
atlantic gelirsen iki nexus yayılırız yola :D.... bekliyorum

kuzen hayırlı olsun Allah kazasız belasız güle güle binmeyi nasip etsin, şilede bi güzel ıslatalım deniz suyuynan :p
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
walla bende pazartesi gününden iş yerimle konuştum bana pazara izin yaz diye...
kesin ve kesin katılmak istiyorum..
ama aklınızda olsun şile bu sene çok soguk arkadaşlar denizi acayip soguk..
atlantic gelirsen iki nexus yayılırız yola :D.... bekliyorum

hayırlı olsun erdinç kazasız belasız kullanmanı dilerim:rendeer:
eee senin pastanı ne zaman yiyicez :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst