arkadaşlar gen bir programdır, maksat yola çıkmak, bitlikte olmak, eğlenmek, ıslanmak vs..
programda değişiklikler yapılabilir..
önemli olan pazar günü mt ile bir gezide olmak..:wiinkk:
şile yerine alibeyköy barajınada gidebilirmiyiz yani :silent: seninle yanyana sigara içerim ben :mrgreen:
utandırma benialibeyköy barajına deilde, bakarsın ağavaya kaçarız.. maksat güzel bi gün geçirelim..
olmadı ben önden gazlarım şile de mekanlara bakarım, olmadı ağvaya geçeriz..
bizim ihtiyacımız biraz kum, 5 litre deniz, 1 lastik top, a adet tavla, bol miktarda da deli
![]()
hiii aman yarabbi mamalara bakın üüff pis insan canım çekdiale:
ya GKN c.tesi yapalım geziyi ya olmazmı ben izini ayarlayamıyorum pazar olan arkadaş kıllık yapıyor.
ben sana daha cumartesiden dedim mi dedim, ayarlican arkadaşım, yada pazar günü hasta olucan..
mazeret istmiyorum kimsedençç
geliyosunuz işte o kadar
(itina ile iş yeri için sağlık raporu çıkarılır, evden anneden babadan izin alınır)
mür: meheremekerekepenere
Mayokini giyende olacahmi?(genel bir soru) :rendeer:
walla bende pazartesi gününden iş yerimle konuştum bana pazara izin yaz diye...
kesin ve kesin katılmak istiyorum..
ama aklınızda olsun şile bu sene çok soguk arkadaşlar denizi acayip soguk..
atlantic gelirsen iki nexus yayılırız yola.... bekliyorum
walla bende pazartesi gününden iş yerimle konuştum bana pazara izin yaz diye...
kesin ve kesin katılmak istiyorum..
ama aklınızda olsun şile bu sene çok soguk arkadaşlar denizi acayip soguk..
atlantic gelirsen iki nexus yayılırız yola.... bekliyorum
walla bende pazartesi gününden iş yerimle konuştum bana pazara izin yaz diye...
kesin ve kesin katılmak istiyorum..
ama aklınızda olsun şile bu sene çok soguk arkadaşlar denizi acayip soguk..
atlantic gelirsen iki nexus yayılırız yola.... bekliyorum