Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
QUOTE=ECRİN;1194287]Valla al benden de o kadar.Sen kesin geliyor musun? Ben böyle giderse gelemiycem. Kocam da kıskançlık krizleri başladı:salut: Gerçi ben gelemezsem o da gelemeyecek:queen:[/QUOTE]
evet tatlım kesin gelicem adımı yazdırdım oraya.. :cat:
eşine selam söyle benden aa kızdım buna bak şimdi
r: nerden çıkdı bu kıskançlık olmadı bu yanii:farao:
gel ama lütfen üüfff:salut:
evet tatlım kesin gelicem adımı yazdırdım oraya.. :cat:
eşine selam söyle benden aa kızdım buna bak şimdi
gel ama lütfen üüfff:salut:
Son düzenleme:

