1 Haftaya Neler Sığar? - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
fotoğraflar için teşekkürler seda, tekrar nice yıllara.:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
daha bitmemiş olması lazım ama bazıları sansür uyguluyor gibi geldi bana :mrgreen::queen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heee daha cok foto ısterız yoksa adanalı moduna gırecmm ındırecmmm
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bende burdan yapcam o dediginden :mrgreen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende vuracm derın darbeeeeeeeee
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayır cakma muftuye vuracm pokeımam:D
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
fotoğraflar için teşekkürler seda, tekrar nice yıllara.:rendeer:

Sağol Mustafacım, tekrar sağol geldiğin için :rendeer:


daha bitmemiş olması lazım ama bazıları sansür uyguluyor gibi geldi bana :mrgreen::queen:

Abi çok az kaldı. Onları da akşama eklerim. Eee yeni eğlenceler yeni fotolar lazım artık. Bekliyorum ben burda. Anladınız siz onu :wiinkk:

bu nasıl bir eğlencedir.. :)
aman nazar değmesin...

Maşallah maşallah :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Sağol Mustafacım, tekrar sağol geldiğin için :rendeer:
Abi çok az kaldı. Onları da akşama eklerim. Eee yeni eğlenceler yeni fotolar lazım artık. Bekliyorum ben burda. Anladınız siz onu :wiinkk:


ben anladım da hala karar vermediler haber bekliyorum :queen::queen:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Çok uzattık, çok sarkıttık, çok geyik yaptık. İnsanlar daha fazla sıkılmadan son perdeyi de oynayalım madem. İşte son fotoğraflar:


1.jpg



2.jpg



3.jpg



4-1.jpg



5.jpg



6.jpg



7-1.jpg



8-1.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
kusura bakma ümitcim benim makina da da bir resim vardı ama sen böyle cıkmışsın sevgili mod arkadaşlar vallahi reklam yapmiyorum benim makina gercekleri gösteriyor :queen:

:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Sedacım ellerin dert görmesin.. :rendeer:

Ayrıca merak etme bu tarikatin müritleri sağlam.. Garajı temizle sen :p

Sen de merak etme Halis abi , altı ay makara yapacağınız pozlar vericem bu sefer :p

Lakin böyle fotomontajlarla falan olmaz bu iş :p , kıy biraz paraya , sponsorum ol , Sinbo - Minton dövmeleri yaptırayım vücuduma :mrgreen:

Canavar gibi reklam olur valla :mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Sponsorluk parasını çıkaracak yer buldum, cevapları alalım..

dsc02372fy4.jpg
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadasım bu tencere kılıklı adamı reklam ettınz buraya adamında ıstedıgı buydu unlu oldu mıllet sokakta gordugunde aaa bu bızım duduklu deılmı dıor boynuzlu gıbı bısı oldu ama nesssee
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst