bende burdan yapcam o dediginden :mrgreen:
Mali arkadaki adam ne yapıyor oyle seni gorunce :queen:
fotoğraflar için teşekkürler seda, tekrar nice yıllara.:rendeer:
daha bitmemiş olması lazım ama bazıları sansür uyguluyor gibi geldi bana :mrgreen::queen:
bu nasıl bir eğlencedir..
aman nazar değmesin...
Sağol Mustafacım, tekrar sağol geldiğin için :rendeer:
Abi çok az kaldı. Onları da akşama eklerim. Eee yeni eğlenceler yeni fotolar lazım artık. Bekliyorum ben burda. Anladınız siz onu :wiinkk:
ben anladım da hala karar vermediler haber bekliyorum :queen::queen:
Sponsorluk parasını çıkaracak yer buldum, cevapları alalım..
![]()