1 Haftaya Neler Sığar? - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Yalova motosiklet Festivali öncesi geldim İstanbul'a. Hala da Ankara'ya dönebilmiş değilim. Fotoğraf makinesinin hafıza kartını dolduracak kadar çok fotoğraf çektiğimiz, bir o kadar da eğlendiğimiz bir hafta geçirdik. Geçirdik diyorum çünkü İstanbul-Ankara-Adana MT üyelerinin bir araya geldiği bomba gibi bir hafta oldu. Önce Yalova festivali, motor konvoyu, ardından benim doğumgünüm, sonrasında sevgili adminimiz Erhan'ın ve Damla'nın nikahı ve son olarak çılgın bir Berbekü patrisi :cherry:


Takipte olun, sırayla muhteşem fotoğraflar gelecek :wiinkk:

İşte ilk fotolar:


Herkes aç. Yemek bekliyoruz.

39793521ao7.jpg



Ama bazıları daha aç :cherry:

40662650sa3.jpg


Biniyorum Halis abinin arkasına, başlıyorum yolda fotoğraf çekmeye.
komtan ve Antares

30482509jf7.jpg



tencere ümit ve kuyucadısı

98196814me3.jpg



tequ, Mali

99208922on4.jpg



fazer600 yani Musti

83767110un2.jpg




99461218qo9.jpg


59804764ck7.jpg



Hep Musti mi binecek 636'ya, biraz da ben bineyim canım. Hem Ninca bu Ninca, bilmezsiniz siz ::koop::

49643788cl9.jpg



"Seda bak nası bira içiyorum, çok yakışıklıyım. Bu anı kaçırma bence bi foto çek" :queen:

85656464qn9.jpg



İdda ediyorum, Mali'nin belki de bebekliğinden beri çekilmiş çekilecek en masum fotosu. Eli, ayağı, çenesi rahat dururken :cherry:

87648650py4.jpg
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
allahım inanamıyorum gerçekten mali yi ilk defa gören ''Ne masum şeeeyyy'' der wallaa iyi yakalamışsın :cat:
ee hani bu kadar mı daha sı nerde :silent:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Amcama bak be ne karıştırmış :p Dip not geçeyim konvoyda gürkan arkadamdan geliyordu,Amca büyük olasılıkla o tarafa bakıyor :p
İdda ediyorum, Mali'nin belki de bebekliğinden beri çekilmiş çekilecek en masum fotosu. Eli, ayağı, çenesi rahat dururken :cherry:

87648650py4.jpg

Mesaj çekerkende laf yetiştiremem ya :p
Bu arada fotolar neden bu kadar az ?

Mali arkadaki adam ne yapıyor oyle seni gorunce :queen:

arkadaşım bana o adam değil,arkadaki hatun bakıyor dikkatini çekerim :p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
ve son olarak çılgın bir Berbekü patrisi :cherry:

Sanırım bu tarz organizasyonları gizli yapıyosunuz, bir nevi gruplaştık diyosunuz yani, bizide çağırmadığınızdan belli. Öyle olsun bundan sonra çağırsanızda farketmez...
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Uslu durursanız devamı gelecek fotoğrafların :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
fotoğraflı alıntı yapmayın , daha çok foto gelicek buraya sayfa açılmaz valla ...

Seda ilk mesajı rezerve ettim.. Diğer fotolarımda da Tencere mencere yazarsa oraya destan yazarım haberin olsun :p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Seda' Alıntı:
Yalova motosiklet Festivali öncesi geldim İstanbul'a. Hala da Ankara'ya dönebilmiş değilim. Fotoğraf makinesinin hafıza kartını dolduracak kadar çok fotoğraf çektiğimiz, bir o kadar da eğlendiğimiz bir hafta geçirdik. Geçirdik diyorum çünkü İstanbul-Ankara-Adana MT üyelerinin bir araya geldiği bomba gibi bir hafta oldu. Önce Yalova festivali, motor konvoyu, ardından benim doğumgünüm, sonrasında sevgili adminimiz Erhan'ın ve Damla'nın nikahı ve son olarak çılgın bir Berbekü patrisi
Haydarpaşa lafı falan geçmemiş hiç arada, kanıtsızlık zor zanaat:p

Bu arada Barbekü Patrisi ne ola ki? Yeni bir mezhep mi doğuyor?
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Bu ne kardesim rezervasyon falan ?
Konsomatrismisin olm sen :p
Pavyonmu burası ?

Arkadası banlamanızı rica ediyorum:cat:

Dünkü kandil topiğinde ders veren İmamın şu yazdıklarına bak..
Kişilik karmaşası yaşayan bu arkadaşın ihracını arz ediyorum :p

hayır oo düdüklü tencere :p kapağını arıyor bu sıralar :))

Dönünce sana bir çift lafım olacak Sedat efendi.. :p
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Dünkü kandil topiğinde ders veren İmamın şu yazdıklarına bak..
Kişilik karmaşası yaşayan bu arkadaşın ihracını arz ediyorum :p



Dönünce sana bir çift lafım olacak Sedat efendi.. :p

Uzaydamı yasıyoruz olm.
Birtek senmi biliyorsun bunları ?
Ne yazıkki aynı havayı soluyoruz. Maasef senin gordugun seylere bende sahit oluyorum ister istemez.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Tequ' Alıntı:
Henüz genç sayılırsın bu sorunun cevabı için :p Önümüzdeki senelerde yine hatırlat :p

Sen şimdiden bu kadar yaşlıysan cevap için sonraki senelerde alzheimer'a iyice kurban vermeyelim..
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Uzaydamı yasıyoruz olm.
Birtek senmi biliyorsun bunları ?
Ne yazıkki aynı havayı soluyoruz. Maasef senin gordugun seylere bende sahit oluyorum ister istemez.

Yoo .. Ben konsitmatis falan bilmiyorum mesela.. Hatta doğru bile telaffuz edemiyorum..

Maaaaleeeseefff sen biliyosun ama :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst