- Katılım
- 16 Nis 2003
- Mesajlar
- 662
- Konu Yazar
- #1
Yalova motosiklet Festivali öncesi geldim İstanbul'a. Hala da Ankara'ya dönebilmiş değilim. Fotoğraf makinesinin hafıza kartını dolduracak kadar çok fotoğraf çektiğimiz, bir o kadar da eğlendiğimiz bir hafta geçirdik. Geçirdik diyorum çünkü İstanbul-Ankara-Adana MT üyelerinin bir araya geldiği bomba gibi bir hafta oldu. Önce Yalova festivali, motor konvoyu, ardından benim doğumgünüm, sonrasında sevgili adminimiz Erhan'ın ve Damla'nın nikahı ve son olarak çılgın bir Berbekü patrisi :cherry:
Takipte olun, sırayla muhteşem fotoğraflar gelecek :wiinkk:
İşte ilk fotolar:
Herkes aç. Yemek bekliyoruz.
Ama bazıları daha aç :cherry:
Biniyorum Halis abinin arkasına, başlıyorum yolda fotoğraf çekmeye.
komtan ve Antares
tencere ümit ve kuyucadısı
tequ, Mali
fazer600 yani Musti
Hep Musti mi binecek 636'ya, biraz da ben bineyim canım. Hem Ninca bu Ninca, bilmezsiniz siz ::koop::
"Seda bak nası bira içiyorum, çok yakışıklıyım. Bu anı kaçırma bence bi foto çek" :queen:
İdda ediyorum, Mali'nin belki de bebekliğinden beri çekilmiş çekilecek en masum fotosu. Eli, ayağı, çenesi rahat dururken :cherry:
Takipte olun, sırayla muhteşem fotoğraflar gelecek :wiinkk:
İşte ilk fotolar:
Herkes aç. Yemek bekliyoruz.
Ama bazıları daha aç :cherry:
Biniyorum Halis abinin arkasına, başlıyorum yolda fotoğraf çekmeye.
komtan ve Antares
tencere ümit ve kuyucadısı
tequ, Mali
fazer600 yani Musti
Hep Musti mi binecek 636'ya, biraz da ben bineyim canım. Hem Ninca bu Ninca, bilmezsiniz siz ::koop::
"Seda bak nası bira içiyorum, çok yakışıklıyım. Bu anı kaçırma bence bi foto çek" :queen:
İdda ediyorum, Mali'nin belki de bebekliğinden beri çekilmiş çekilecek en masum fotosu. Eli, ayağı, çenesi rahat dururken :cherry: