Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
bugun neonları aldım ve bağladım gayet hoş durdu bide sizinle paylaşiim dedim sizce nasıl olmuş?



 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
güzel olmuş ama neonları biraz daha içeri doğru alsaydın daha iyi olmazmıydı
bide o arka sepeti çıkarman iyi olmamış bence
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
kendinden yapışkanlı neonlar daha güzel ve daha uzun ışığıda çok veriyor kaliteli yani ledli bende alacağımda parayı ne zaman bulursak artk 25 - 30 arası değişiyor fiyatlar :bounce:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkayı geri taktım.çirkin oldu bağlamak için sökmüştüm.dışı krom kaplı olduğu için aldım.güzel oldu gibi ışık olarak sorarsan çok fazla ışık vermiyo ama gece görünüyo yanlarda iyi durdu
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ısık vermemesi kötü işte fazla ısık verenleri görmüşündür çok süper duruyor
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
evet onlar iyi oluyo.ama onlarıda genelde akünün akltına bağlıyolar.bende motorun altını fazla fazla sürtüyorum o yüzden işime pek yaramadı.buda oldu aldık taktık boşver:)
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
altına bağlama ön tarafa çamurluğun oraya bağla süper oluyor karsıdan gelen kişi iyi görüyor

motorum En Sonunda Allaha şükür 15100 Km Oldu

Dosta Selam Yola Devam
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
40
arkadaşlar yaklaşık 1 ay önce evimin önünden motrum çalındı ve 1 aydır motorum yok polise de haber verdik ama bi sonuç alamadık eğer becerebilirsem resmini ekliycem


bide bu motorların sakına anahtarlarına ve direksiyon kilidine güvenmeyin bu motorlarda anahtarların çoğu birbirine uyuyor bizim burda bi 151 rs var benim anahtar direk uyuyo çoğu motordada böyle ben çalındıktan sonra öğrendim bunu lütfen motorlarınızı sağlama alın sonra benimgibi motorsuz kalırsınız
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
ömercan geçmiş olsun şerefsizler bunlar nerede olduğunu yazarsan ve plakanı belki görülebilir..
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
şerefsizler. geçmiş olsun geçen günde benim motoru götürmeye çalışmışlar motor kapalı garajda duruyordu garajı açmışlar motorun kontağını zorlamışlar ama başarılı olamamışlar ama kontak kullanılmaz hale gelmiş yenisini alacağım
ALLAH'tan başka bir yerine zarar vermemişler
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
geçmiş olsun kardeşş motoru bir yere zincirle bağla tek yöntem o bi düşün istersen
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
wallah anahtar olayıda sakat bunlşarın biri birlerine çok uyuyor anahtarlar arkadaşın salcano marka motor benim motorun kontağını rahatlıkla açıyor ve çalıştırıyor :queen:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
wallah anahtar olayıda sakat bunlşarın biri birlerine çok uyuyor anahtarlar arkadaşın salcano marka motor benim motorun kontağını rahatlıkla açıyor ve çalıştırıyor :queen:

valla doğru söylüyorsun benim motoru götürmeye çalışan şerefsizlerde acemiydi heralde götürememişler motoru şansım varmış allahtan yoksa kontaklarımız gerçektende hiç sağlam değil
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
bakalım çinliler bu kontak olayınında caresini bulurlarr:queen:

bi Ara Size Moturun Km Sinin Resmini çektim Arkadaşın Telefonda Bir Ara Siteye Koyacağımm Resimi Bana Gönderir Göndermez Koyacağım
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
6
:d:d:d:d:d:d

ya beyler benim motor su anda 16000 de hala daha gidiyorum bi kayıs ve bujısınıde dun dehıstım vallaha bı sorun yoktu ama sıkıntıdan dehıtım nide benim motordan cok memnunum arkadasımmm tek kısı ınce bı bayırı 125 le cıkıyorum gecen bır bmw taksım var o yolda kalmıstı bide onu ecektım yane alnıcanız canavar canavar ıkı kısı kık bı bayıra duz yolda 60 la gıderken gırıyorum hıc gaz vermıyorum 40 la bayırın sonuna ulasıyorummm hıc sorunsuz gıdıyorum her halde forumda en falz km yapanda benımD:D:D:D:D:D::D:D
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya beyler benim motor su anda 16000 de hala daha gidiyorum bi kayıs ve bujısınıde dun dehıstım vallaha bı sorun yoktu ama sıkıntıdan dehıtım nide benim motordan cok memnunum arkadasımmm tek kısı ınce bı bayırı 125 le cıkıyorum gecen bır bmw taksım var o yolda kalmıstı bide onu ecektım yane alnıcanız canavar canavar ıkı kısı kık bı bayıra duz yolda 60 la gıderken gırıyorum hıc gaz vermıyorum 40 la bayırın sonuna ulasıyorummm hıc sorunsuz gıdıyorum her halde forumda en falz km yapanda benımD:D:D:D:D:D::D:D




çok güzel masal anlatıyorsun büyük annem gibi daha inandırıcı bişiler bul bundan sonra benim motorda 15450 km de resimlerinide en kısa zamanda ekleyeceğim ister inan ister inanma ama sen çok çok yeteneklisin iyi bir aktör olur senden masal anlatmada çocuklara tabi HERHALDE SENİN MAKİNA 1000 VEYA 1500 CC LİK MAKİNA HERHALDE BAYIRLARI ÇOK İYİ ÇIKIYORR :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst