
wallah anahtar olayıda sakat bunlşarın biri birlerine çok uyuyor anahtarlar arkadaşın salcano marka motor benim motorun kontağını rahatlıkla açıyor ve çalıştırıyor :queen:
ya beyler benim motor su anda 16000 de hala daha gidiyorum bi kayıs ve bujısınıde dun dehıstım vallaha bı sorun yoktu ama sıkıntıdan dehıtım nide benim motordan cok memnunum arkadasımmm tek kısı ınce bı bayırı 125 le cıkıyorum gecen bır bmw taksım var o yolda kalmıstı bide onu ecektım yane alnıcanız canavar canavar ıkı kısı kık bı bayıra duz yolda 60 la gıderken gırıyorum hıc gaz vermıyorum 40 la bayırın sonuna ulasıyorummm hıc sorunsuz gıdıyorum her halde forumda en falz km yapanda benımD:
![]()