- Katılım
- 10 May 2007
- Mesajlar
- 729
Hadisin ordan direk göbekleme bu :queen:
Kumpasçısınız arkadaşım.. Hepiniz kumpasçısınız
Hani üsteki fotoğrafın kompozisyonu o olacaktı![]()
"Herkes başka şeylerle ilgilensin sen poz ver" dediniz burda makara yapıyosunuz :mrgreen:
Alttaki fotoya gelince , hemen bi düzeltme yapmalıyım..
Balıklama atlayış olarak değerlendirirseniz oradaki inceliği algılayamazsınız.. Orada Portekiz Kurbağası sitilinde atlıyordum ben..![]()
Meydan Larus okuyun azcık :mrgreen:
Cidden dolu dolu harika bir hafta geçirdik.. Buradaki resimler eğlencenin %5 i dir ancak.. Tüm bu buluşmaları eğlenceli kılan herkese tekrar tekrar teşekkürler..:rendeer::rendeer:
Barbekü - Havuz günün en eğlenceli anlarından Gece Çay Saatine dair foto yokmu.. Onlarıda görelim :rendeer:
[gv]-5305944398972610187[/gv]
Deve güreşi esnasında develiğin tüm hakkını veren tencereyi tebrik ediyorum
[gv]5765840588482964915[/gv]
puuhaaaa anne smıth baba yarısı smıth bende junıor smıth mı oluorm![]()
süper ya kadro tam olmuş