1 Haftaya Neler Sığar? - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
o sende var tabi çoçul dolu dükanda hepsi internette yavaşladı senin edsl ondandır:queen::cat:

şimdi açıldı abi =) bu resimler harika işte!



poza bak allah aşkına boxerinida çıkarmış :mrgreen: mustafa sendenmi özendi acaba =)))))

DSC04417Small.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Vasco kıskanmasana. Sen asla öyle bi poz veremicen di mi o göbek yüzünden :)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olm bu sıtede tek bır ozentı vardır oda ızmırın gulu vascooo anlıyaacagın hepımız oldugumuz gıbıydık ogun kımseye ozenmedı komtanda bu aradda komtan mangalı yakmamda yardım ettıgın ıcın teesekrr ederm
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
tequ kardes patronun dugununde bı fazer vardı ben saana solıım sonu benm fazer gıbı olur allh korusunda bole gıderse debrıyaj kırar kımn bılmıom ama tek teker yapmaya calısıordu
5-6 metre gıdıordu,:D:D
Banada min.250 mtre dio :p
Bak bu konuda haklısın halis abi :).Sen yazmasan ben yazacaktım. Geyikler iyice kabak tadı verdi. Foto istiyoruz.
Arkadaş sende ne foto fetişiymişsin :p Yalova başlığından başladın resim resim demeye :p
olm bu sıtede tek bır ozentı vardır oda ızmırın gulu vascooo anlıyaacagın hepımız oldugumuz gıbıydık ogun kımseye ozenmedı komtanda bu aradda komtan mangalı yakmamda yardım ettıgın ıcın teesekrr ederm
:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
olm bu sıtede tek bır ozentı vardır oda ızmırın gulu vascooo anlıyaacagın hepımız oldugumuz gıbıydık ogun kımseye ozenmedı komtanda bu aradda komtan mangalı yakmamda yardım ettıgın ıcın teesekrr ederm

biz ogün nasıl zehirlenmedik ya mangalı cogunlukla mustafa yaptı dimi ya:pale:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaa ayıp be halıs abııı ne guselde yapmıstım etler pamuk gıbıydı hepsı kıvamındaydı kemıklerınıde vascoya saklamıstık ama gondermeyı unuttuk:D
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vasco ne o laf bulamayınca agırmı konusuorsn hade konus bakalm :D
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
süper resi,mler walla ellerin dert görmesin sedacım saol paylaşım için:rendeer:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Hey allaam yaa. Ümit yanlış anlama canımsın ama bak söyleyince de kızma. Adamlar konuşuyor orda sen makinayı gördüğün an poz veriyorsun, bi bak allah aşkına yaaa :cherry:

DSC04418Small.jpg



Bu fotoğrafta ise "yandım yarin dilinden, kana kana su içtim villanın önünden" pozu ile sevgili Olcancan modumuz favorimdir :queen:

DSC04420Small.jpg



Ümitin katalog çekimi güzel bir fotoyla devam ediyor :)

DSC04425Small.jpg



Dayanamadım, ayakkabılarla vedalaşıp bende sıvadım paçaları. Biraz rahatlayaım dedim.

DSC04427Small.jpg



Sonra bir anda kendimi burda buldum :queen: :queen: :queen:

DSC04428Small.jpg



"Hey alaaam ben şaka yapmıştım 'beni havuza atın' derken Halis abeyyyy" gülüşü :mrgreen:

DSC04429Small.jpg





DSC04430Small.jpg



Boy veriyorum ama ayaklar çok komik çıkmış. Suyun azizliği işte. Ördek ayakları gibi dicem ama birileri alınacak :cherry: Asıl ördek fotoları bikaç foto ilerde çünkü

DSC04432Small.jpg



Allahtan cebimde telefon falan yoktu :) Cep boşaltma çalışmaları. Bıyık altından da gülüyorum 'oh ne iyi oldu' diye :wiinkk:


DSC04435Small.jpg



Eh açılışı ben yaptığıma göre başladın artık PooL PaRtY :cherry: Önce komtan

DSC04436Small.jpg





DSC04437Small.jpg



Keyfimiz yerinde

DSC04438Small.jpg



Pıstafanın çoskusunun tavan yaptığı, çocuklar gibi eğlenip karpuzlar gibi yere düştüğü anın fotosu :queen:

DSC04439Small.jpg



Ümit balıklama atlıyor.

DSC04441Small.jpg



Sonra da ben atlıyorum

DSC04442Small.jpg



Ümit bakıyor bu iş nasıl yapılıyor diye. Kolaymış yau diyor. Tekrar deniyor :p

DSC04443Small.jpg



Hiç gülmeyin o gözlükler Gucci :p

DSC04446Small.jpg



Olcancan'ın artistik patinaj fotosuna puanlarınızı bekliyoruz :)

DSC04448Small.jpg



Ben ne kadar kendisine takılsam da bana hiç kızmayan! canım arkadaşım Ümitcim :rendeer:

DSC04449Small.jpg



Ve onun katalog çekiminden naçizane bir eser daha :wiinkk:

DSC04450Small.jpg
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Valla gelmediğime değil bin milyon pişman oldum.. Lan nasıl canım çekti be.. bu arada yazlık yazlık değil,rezidans resmen :p
Mücella sen nie haşemayla girdin havuza? :p
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
komtan izin vermedi ondan haşamayla girdi daha dogrusu atıldı havuza :queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Hey allaam yaa. Ümit yanlış anlama canımsın ama bak söyleyince de kızma. Adamlar konuşuyor orda sen makinayı gördüğün an poz veriyorsun, bi bak allah aşkına yaaa :cherry:

DSC04418Small.jpg



Ümit balıklama atlıyor.

DSC04441Small.jpg

Kumpasçısınız arkadaşım.. Hepiniz kumpasçısınız :p

Hani üsteki fotoğrafın kompozisyonu o olacaktı :p

"Herkes başka şeylerle ilgilensin sen poz ver" dediniz burda makara yapıyosunuz :mrgreen:

Alttaki fotoya gelince , hemen bi düzeltme yapmalıyım..

Balıklama atlayış olarak değerlendirirseniz oradaki inceliği algılayamazsınız.. Orada Portekiz Kurbağası sitilinde atlıyordum ben.. :p

Meydan Larus okuyun azcık :mrgreen:

Cidden dolu dolu harika bir hafta geçirdik.. Buradaki resimler eğlencenin %5 i dir ancak.. Tüm bu buluşmaları eğlenceli kılan herkese tekrar tekrar teşekkürler..:rendeer::rendeer:

Barbekü - Havuz günün en eğlenceli anlarından Gece Çay Saatine dair foto yokmu.. Onlarıda görelim :rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
vaay kankuli neler yaptınız siz öle yav :D allah muhabbetinizi artırsın.sen oralarda gezdirirken benim sana gönderdiğim hediyeyi kimse teslim almadığı için bana geri geldi =( neyse beni masraftan kurtardın bi dahaki doğum gününde aynı hediyeyi bi daha göndercem :D inşallah o zamanda evde olmazsın :queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben yazlığı sizin için ayarlamaya çalıştığımdan dolayı gelemedim kusura bakmayın ::ranntign
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pekımm hane ben hane ben benm suyun ustunde yuurudugum fotom nerde sonra kendımı tk345 sayılı yolcu ucagı sanmıstım o foto nerde
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
hey maşşallah heyyy yaws iyide bunları görünce adamın içi gidiyo beaaa:pP

amma keyif yapömışsınız valla süper tabiki birtek resim harici :p

bune kardeşim magandamı bunlar eşkiyamı yoksa lezimidir töbeeee:cherry: hepsinn siteden ihracını istiyorum topluma zarar bunlar :p
dsc03647bi8.jpg
[/QUOTE]
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Mertcigim zaten insanların ahlakını bozanlarda terbiyesizlik yapanlarda geyigi cevirenlerde bu resimdekiler :)
Bunlara ara gazı verende bizim halis abi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst