1 Haftaya Neler Sığar? - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Kaliteli ol biraz kaliteli :p Bana senin ağzından 8 yaşında inşaatta tecavüze uğradım itirafı yazdırma şimdi :p

Tabiki fake fazer600 arkadaşım.Tıpkı fazeri gibi fake buda :p


kolpadan laf üretme olim varsa bildiğin bişilr yaz ben öle bişi demedim kendini üste çıkarmaya çalışma hemen :p

Yalanmış hadilen sende. komple sayfayı koydurma arkadaşım buraya bırak halkta bilsin başı şeyleri :cherry::cherry: bu yazılarda fake yok hatta editledim bazı kelimeleri malum aile oluyo bazen :p

Biri ceviz ağacımı dedi yoksa başka bi sesmiydi anlamadım :mrgreen::mrgreen::cherry:

Fazer he ceviz ağacı olayı yane hoşş hoşttt:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
kolpadan laf üretme olim varsa bildiğin bişilr yaz ben öle bişi demedim kendini üste çıkarmaya çalışma hemen :p
hadilen sende. komple sayfayı koydurma arkadaşım buraya bırak halkta bilsin başı şeyleri :cherry::cherry: bu yazılarda fake yok hatta editledim bazı kelimeleri malum aile oluyo bazen :p

Biri ceviz ağacımı dedi yoksa başka bi sesmiydi anlamadım :mrgreen::mrgreen::cherry:

olm aynı yazıların bende de kayıtları var.1-2 kelime hariç hepsi oynanmış :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
kolpadan laf üretme olim varsa bildiğin bişilr yaz ben öle bişi demedim kendini üste çıkarmaya çalışma hemen :p

Yalanmış hadilen sende. komple sayfayı koydurma arkadaşım buraya bırak halkta bilsin başı şeyleri :cherry::cherry: bu yazılarda fake yok hatta editledim bazı kelimeleri malum aile oluyo bazen :p

Biri ceviz ağacımı dedi yoksa başka bi sesmiydi anlamadım :mrgreen::mrgreen::cherry:

Fazer he ceviz ağacı olayı yane hoşş hoşttt:mrgreen:


12 dakikada 17 kere yazıyı değiştirdin yemin ederim tebrikler=) abicim bi karar ver ne yazıdıgnı anlayamıyoruz =)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr YETERRRRRRRRRRR BIKTIM KARDEŞİM biz resim istiyoruz gidin başka yerde geyik yapın
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
rtük bi kaç dakikalığına kanalı kapattı ve açıldı =) seda resimler hadi beklıyoruz
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tequ kardes patronun dugununde bı fazer vardı ben saana solıım sonu benm fazer gıbı olur allh korusunda bole gıderse debrıyaj kırar kımn bılmıom ama tek teker yapmaya calısıordu
5-6 metre gıdıordu,:D:D
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr YETERRRRRRRRRRR BIKTIM KARDEŞİM biz resim istiyoruz gidin başka yerde geyik yapın

Bak bu konuda haklısın halis abi :).Sen yazmasan ben yazacaktım. Geyikler iyice kabak tadı verdi. Foto istiyoruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ıyıkı bı makınen var seda fotograflardan vedalasamıormusun artık yeetteerrrrr hadeee annneee
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Hemen yılın nikahındanda birkaç fotoğraf ekleyip son hız devam edicem party fotoğraflarıyla :mrgreen:


DSC04383Small.jpg



DSC04384Small.jpg



DSC04385Small.jpg



Cünyırım cerrahim :) Anlaşma anlaşmadır Erhan, aldım kızı, vermezsen kaçırırım :bounce:

DSC04386Small.jpg



DSC04387Small.jpg



DSC04388Small.jpg



DSC04391Small.jpg
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hımmmm devam devamm bu kadar mı bak bı daha kamyonumu vermem sana:S seda anne bak baaba yarısına solerım senı banlar:D

hımmmm devam devamm bu kadar mı bak bı daha kamyonumu vermem sana:S seda bak baaba yarısına solerım senı banlar:D
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hemen yılın nikahındanda birkaç fotoğraf ekleyip son hız devam edicem party fotoğraflarıyla :mrgreen:


Cünyırım cerrahim :) Anlaşma anlaşmadır Erhan, aldım kızı, vermezsen kaçırırım :bounce:

DSC04386Small.jpg

O benim biricik yavrum be onu ben sizin gibi apachelerin eline verirmiyim :p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Ta daaaammmmmmm. İşte beklenen fotoğraflar. Barbekü partimiz. Herşey normal başladı. Musti saç kurutma makinasını bozana kadar. Sonra madem mangala daha çok var boş durmayıp foto çekelim dedik. Büssürü artistik fotomuz oldu maşallah :p Sansürsüz eksiksiz (eh 1-2 tane çıkardım mecburen) hepsini koyuyorum buraya. Aramızda olmayanlar darılmasın, kalbimizdeydiniz :p

Çok fazla yorum yapamıyorum fotolara bir an önce göndere basıyorum, çünkü biraz daha eklemezsem ipe yollayacaklar beni :cherry:


DSC04392Small.jpg



DSC04394Small.jpg



DSC04396Small.jpg



Çok şiriniz beee maşallah maşallah :bounce:

DSC04398Small.jpg



DSC04399Small.jpg



DSC04400Small.jpg



DSC04402Small.jpg



DSC04403Small.jpg



DSC04404Small.jpg



DSC04405Small.jpg



DSC04406Small.jpg



DSC04407Small.jpg



DSC04410Small.jpg



DSC04411Small.jpg



DSC04412Small.jpg



DSC04413Small.jpg



DSC04414Small.jpg



DSC04415Small.jpg



DSC04416Small.jpg



DSC04417Small.jpg
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
acılıor acılıor seda ayıp be butun mangalı ben yaptım bıde kendı fotonu koymussn oraya

ne kadarda gusel cekmısımkı o kadar sırın cıkmısssınz seda ve komtan modu
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst