1 Haftaya Neler Sığar? - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
yarıldımmmmmmmmm =))))))))))))

hiç atlamayı bilmezmi bi adam ya =) ama harbi TAM TENCERE yaa =)))
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Kumpasçısınız arkadaşım.. Hepiniz kumpasçısınız :p

Hani üsteki fotoğrafın kompozisyonu o olacaktı :p

"Herkes başka şeylerle ilgilensin sen poz ver" dediniz burda makara yapıyosunuz :mrgreen:

Alttaki fotoya gelince , hemen bi düzeltme yapmalıyım..

Balıklama atlayış olarak değerlendirirseniz oradaki inceliği algılayamazsınız.. Orada Portekiz Kurbağası sitilinde atlıyordum ben.. :p

Meydan Larus okuyun azcık :mrgreen:

Cidden dolu dolu harika bir hafta geçirdik.. Buradaki resimler eğlencenin %5 i dir ancak.. Tüm bu buluşmaları eğlenceli kılan herkese tekrar tekrar teşekkürler..:rendeer::rendeer:

Barbekü - Havuz günün en eğlenceli anlarından Gece Çay Saatine dair foto yokmu.. Onlarıda görelim :rendeer:

evet işte bu ümitin atlama sitili bu imiş :queen::queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Ulen Kahpe Bizans gibi darbe üzerine darbe vuruyosunuz :p

Elinizden geleni ardınıza koymayın :)

Fotoğraflarda bitti geriye sarıp bi daha saldırıyosunuz.. :p

Yıkılmadım yıkılmıycam..

Altar'ın oğlu Tarkan gibi gaza geldim.. :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bende diyordum bu koku nerden geliyor diye demekki senin gaz kokundu :)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tıncere noldu kuzummmmm otemıorsn dudukunmu bozuldu

puuhaaaa anne smıth baba yarısı smıth bende junıor smıth mı oluorm:D
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
resim bomba ama =) bide su tencerenin çanağı tekmelerkenki resme bişiler düşünsene gurqan =))
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
puuhaaaa anne smıth baba yarısı smıth bende junıor smıth mı oluorm:D

asianbabyboylargehl5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ve ıste karsınızda kucuk smıth
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
adı üstünde tencere ne insanı degil tencer adı üstünde hemde düdüklü hıncal
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hımmm o zamn bız ınsanız ohh be:D
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ay ne kadarda sırınmıs bu junıor allah bagıslasın smıth aılesı yoksa bu cocukta sımıtcımı :D:D
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
eheuehe rtalık gene kaynuyor simitlr poğçalar ortalarda geziyor :mrgreen:

Yaw ne istiyosunuz bu ümitten kepaze oluş cucuk :p:p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Hey allaam yaw, hangimize çekti ki bu çocuk böyle Gürkan? :queen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


buda benım fotograf makınemde kalmıs eklııyım barı ıste umıt

umıtcım yanlıs anlama benm makıne ozel gordugunu cekıor demekkı senın orjınalın buymus:D
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
tencereeeeeeeeeeee nerdesin bak neler var burda :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst