1 Haftaya Neler Sığar? - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Ben bu topiği ailemle birlikte okuyamadım, seviye iyiden iyiye düşmüş..


Ya sen kimsin nesin ki ? Bir topiğin içine giripde seviye düşmüş diyorsun ? Necisin yani ? Kaç mesajda seviyesizlik gördün? 2 Msj oku seviye düşmüş de.. Beğenmiyorsan çık git..

İnsanların zevkleri ve güzellikleri kendine aittir.. Seviyeni bil ondan sonra gel!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Seviye düşmüş derken ?
+18 icerikli resimmi vardı ?
kufur icerikli bir mesaj falan ?

Kişiden kişiye gore degisir seviye, kime göre neye göre ?
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
loft; cerrahi gerek yok arkadaşlar istiyen istediğini okur istediğini okumaz biz okurken gülüyomuyuz güldeklerimizden birbirimize güceniyomuyuz hayır. kimsenin kişisel özgürlüğüne yada şahsına hakaretde edilmiyo sorun yok ozaman :cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Cevizi köpek yermi bilmem ama gurkan bu seviyeyi istemez soyleyeyim :)
Simdi cizer sizi gorursunuz seviyesiz terbiyesiz ahlaksız edepsin densiz insanlar sizi.
Sizin ananız babanız yokmu ?
Gidin kendi kapınızın onunde oynayın :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Köpek ceviz yermiki lan ? :p

işte köpek bu :p her dala zıplıyo :D

Cevizi köpek yermi bilmem ama gurkan bu seviyeyi istemez soyleyeyim :)
Simdi cizer sizi gorursunuz seviyesiz terbiyesiz ahlaksız edepsin densiz insanlar sizi.
Sizin ananız babanız yokmu ?
Gidin kendi kapınızın onunde oynayın :)

yok abi, bizim anne babalarımız cömert insanlar, Terbiyeyi kolu komşuya dağıtınca bize kalmadı dimi tequ :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Cevizi köpek yermi bilmem ama gurkan bu seviyeyi istemez soyleyeyim :)
Simdi cizer sizi gorursunuz seviyesiz terbiyesiz ahlaksız edepsin densiz insanlar sizi.
Sizin ananız babanız yokmu ?
Gidin kendi kapınızın onunde oynayın :)

erhan işi öğreniyorsun yavaş yavaş :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben bütün topigi tekrardan oudum birşey göremedim neresi ahlaka aykırı bir söylesene bana bende bileyim televizyonda neleri seyrediyorsun da ailenle burdaki yazıları resimlerimi bahane ediyorsun cüş derim ben
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Cevizi köpek yermi bilmem ama gurkan bu seviyeyi istemez soyleyeyim :)
Simdi cizer sizi gorursunuz seviyesiz terbiyesiz ahlaksız edepsin densiz insanlar sizi.
Sizin ananız babanız yokmu ?
Gidin kendi kapınızın onunde oynayın :)

Bu sözler bana tanıdık geldi.. Hırkızmısın nesin :p

Urcolak arkadaşım kendi fikrini söylemiş , ne yükleniyosunuz adama..
Bende seviyesizliğinizden şikayetçiyim ayrıca , Alper_Tim' e söyledim banlayacak hepinizi.. :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Bu sözler bana tanıdık geldi.. Hırkızmısın nesin :p

Urcolak arkadaşım kendi fikrini söylemiş , ne yükleniyosunuz adama..
Bende seviyesizliğinizden şikayetçiyim ayrıca , Alper_Tim' e söyledim banlayacak hepinizi.. :p

söyle gelirken 2 ekmek 1 litrede süt alsın :p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
ben bütün topigi tekrardan oudum birşey göremedim neresi ahlaka aykırı bir söylesene bana bende bileyim televizyonda neleri seyrediyorsun da ailenle burdaki yazıları resimlerimi bahane ediyorsun cüş derim ben

Banu ALKAN olsa herkez isler böyük böyük kimse yok demezzz :mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst