- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 1,159
Ben bu topiği ailemle birlikte okuyamadım, seviye iyiden iyiye düşmüş..
Ya sen kimsin nesin ki ? Bir topiğin içine giripde seviye düşmüş diyorsun ? Necisin yani ? Kaç mesajda seviyesizlik gördün? 2 Msj oku seviye düşmüş de.. Beğenmiyorsan çık git..
İnsanların zevkleri ve güzellikleri kendine aittir.. Seviyeni bil ondan sonra gel!!!
Son düzenleme: