[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Bende oradaydım.Umarım resimlerde çıkarız :cat:
Teşekkürler Büşra ve dahi sazendeleri:)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
İstanbullu hemşehrilerim: Yarın buluşma yok mu? Özellikle sana soruyorum Rantçı arkadaşım. Cevap bekliyoruz. Bugün mesaiden dolayı gelemedik. Yarın görüşelim bari
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
İstanbullu hemşehrilerim: Yarın buluşma yok mu? Özellikle sana soruyorum Rantçı arkadaşım. Cevap bekliyoruz. Bugün mesaiden dolayı gelemedik. Yarın görüşelim bari

artık çınarcıkta rant topluyoruz biliyosun:)
pazar çınarcığa gidelim, maviş te koparız dicem ama, bizim dj selçuk bi müşteriye kafa atınca kovulmuş :p
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Ya heryere gelirizde biliyorsunuz bizde motosiklet yok. O yüzden artçılara sahip çıkalım lütfen:p Eğer ok ise bize uyar. Ama söyliyim ben jesse'in arkasına binicem:D

Pardon yanlış bişi söyledim galiba ya:( Ben jesse'in artçısı olmak istiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
güzel bi buluşma oldu fazla kalamadım ama sizleri tanımak güzeldi arkadaşlar :cat:
eee hadi resimler nerde kaldı :p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Arkadaşlar bende ordaydım Beni gören oldumu ! ufacık biri oldugum için pek gören olmadı sanırım :S
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
bende ordaydım bendeeee!!! :p Şaka bi yana hoş geçti gibi çok duramasamda..Resimleride bekliyoruz halem...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakklımdan ısrarla istiyorum vallla :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst