yhaa sen ve jess ne zmn geldinizki...ben cikarken kimsecikler kalmamisti ztn!
ben buluşmada senı goremedım hangı masadaydın rana ?
evet çok keyifli bi buluşma oldu, jesle uzun zamandır başbaşa kalamamıştık, emeği geçen herkse teşekkürler
ikinizmi bulustunuz sadece :queen:
İstanbullu hemşehrilerim: Yarın buluşma yok mu? Özellikle sana soruyorum Rantçı arkadaşım. Cevap bekliyoruz. Bugün mesaiden dolayı gelemedik. Yarın görüşelim bari
yok sen arkasına bin, ben artçı olurumPardon yanlış bişi söyledim galiba yaBen jesse'in artçısı olmak istiyorum
güzel bi buluşma oldu fazla kalamadım ama sizleri tanımak güzeldi arkadaşlar :cat:
eee hadi resimler nerde kaldı![]()
evet ya bi kısmet olmadı senle tanışmak
süpürge kaç modeldi benimkidir mutlaka![]()
sizinle gene tanışamadık, kapıda bi süpürge gördüm parkedilmiş ama![]()
sakın bana ben ordaydım numaralar çekme Erhan. orda olsan görürdüm. bu arada ben kırmızı masadaydım![]()
Ah canım gönülden sizinleydim herzaman yanınızdaydım![]()
bende ordaydım bendeeee!!!Şaka bi yana hoş geçti gibi çok duramasamda..Resimleride bekliyoruz halem...