- Katılım
- 16 Şub 2008
- Mesajlar
- 266
yok giriş ücreti
senin motör geniş bayaa biğ sanırsam![]()
yyok ark zaten oralarda takılıyo yaya ucretli olsa gelmicektim ama
yok giriş ücreti
senin motör geniş bayaa biğ sanırsam![]()
malesef .. bu hayat pahallılıgında çok abes ama gerçek .. .valla 30 ytl ye benzin alıp sahilde turlarım daha iyi:cherry:
yyok ark zaten oralarda takılıyo yaya ucretli olsa gelmicektim ama![]()
yok yok ben olsam bende gelemezdim yuh yaw bide 30 papel demişinsaf .
giriş ücreti yok muhabbet beleş![]()
oda parayla olsaydı
:cherry:
valla satlik 150 lira alıyorum :cat::cat:
pazarlık payı :silent:?![]()
fiş almassan bişeyler düşünürüm (((((![]()
SENİ ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUM BÜŞRAMMM::kalbim::::142::::140::
yine yine yinee benim espirileeerr şakalaar![]()
yine yine yinee benim espirileeerr şakalaar![]()
bu kadar kötü espri yapıyorum diyosun yani![]()
vasco sendemi geliyon akşam![]()
gel gel şimdi çıksan anca işte![]()
yine yine yinee benim espirileeerr şakalaar
noluo laa olum varmısın yokmusun mu burası
tammmı diim devammı![]()
vasco gelirken midye dolma da getirsene İzmir'den :santa:
ah canımmm bozulur ama yaww sen iste boyozda yollim sana ayıpsın