[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
O zaman yüz buliim kumru, börülce, gevrek te getir bari ne var ne yok topla gelsin :queen:

tamam şimdi kamyon yanaştırıyom halden :queen::queen:

naptın ya ancak bi ford kamyon getirir onları :p

neyse sen çeşmeye geleceksindir nasıl olsa az kalmıştır sabredersin artık =)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam şimdi kamyon yanaştırıyom halden :queen::queen:

naptın ya ancak bi ford kamyon getirir onları :p

neyse sen çeşmeye geleceksindir nasıl olsa az kalmıştır sabredersin artık =)

:queen: eh sabrediim artık napiim barii :queen: siz İstanbul'dan bişey ister misiniz ecaba biz gelirkene dostum :mrgreen: Hoş ne istenirki bu şehirden de peh :p

arkadaşlar şimdiden iyi eglenceler bol sohbetler hepinize:) sanırım ben gelemiycem

Cadılığını yaptın yani hadi bakalım öle olsun :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Arkadaslar Cuma aksami trafigi coktan aldi basini yurudu. Bulusmayi bu aksama denk getiren Busra arkadasimiza koca bir AFERIN

:) :) :) :) :) :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar Cuma aksami trafigi coktan aldi basini yurudu. Bulusmayi bu aksama denk getiren Busra arkadasimiza koca bir AFERIN

:) :) :) :) :) :)[/QUOTE

Sen de mi yan çiziyosun yoksa hafif bi tırsaklık mı söz konusu :queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Geliyorum ama bensiz gitmeyin :cherry: 7 bıçık gibi rex önünde olurum.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heeeyyy.... kazandııımmmm kazandıımm :queen: fotolarda görürsünüz birazdan ne kazandığımı :)
hayatımda ilk kez bişey kazandım :)
sınavım var yarın sabahın köründe kalamadım daha fazla..
harika toplaşma oldu valla.
büşra : her ne yaparsan yap başa beni yaz artık :)
gelen herkese teşekkürler
:rendeer:


not : gelen istek üzerine avatarımı değiştiriyorum :cat: .. saygılar berna hanım :):cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
fena bi buluşmaydı .. geldik gördük tanıştık . gelen herkese çok teşekürler .. bişey kazanamadım ama bidahaki sefere inşallah
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
179
çok keyifli ve tam profoyonelce hazırlanmış bir organizasyondu. herkese ama özellikle biricik nanım Büşraya çok bi çok yeşekkür ediyorum:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
büşra ve berna asıldı valla. :) ne zaman gelir bilinmez..
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet biz gelemedik bari resimlerle avunalım
sizin adınıza sevindim buluşup tanıştınız kaynaştınız :D artık bidahaki sefere bende olurum inşallah

hadi resimleri bekliyoruzzz
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
fena bi buluşmaydı .. geldik gördük tanıştık . gelen herkese çok teşekürler .. bişey kazanamadım ama bidahaki sefere inşallah

evet çok keyifli bi buluşma oldu, jesle uzun zamandır başbaşa kalamamıştık, emeği geçen herkse teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst