[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o pasta o kdr farklı bşydiki benim için neyse sustum

ayyy Büşra yaaa nasıl mahçup oldum kendi adıma şimdi anlatamam :salut: Canım benim yaa wallahi billahi tamamen aklımdan çıkmış halbuki o kadar da tembihlemiştim kendi kendime tüh tüh tüh :salut: Ama beni tanıyanlar bilir ne kadar bunak olduğumu yine de bahane diil tabi :pale: Ama telafi ediciz en kısa zamanda muhakkak emin ol :rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
ayyy Büşra yaaa nasıl mahçup oldum kendi adıma şimdi anlatamam :salut: Canım benim yaa wallahi billahi tamamen aklımdan çıkmış halbuki o kadar da tembihlemiştim kendi kendime tüh tüh tüh :salut: Ama beni tanıyanlar bilir ne kadar bunak olduğumu yine de bahane diil tabi :pale: Ama telafi ediciz en kısa zamanda muhakkak emin ol :rendeer:

ne oldu yeşimcim senle alakası yok olayın yada ordakilerle...saçmamala bu benim hayatımla ilgili bir durumdu...yani duygusallık içerikli...neyse saçmalıcam yine sustum
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne oldu yeşimcim senle alakası yok olayın yada ordakilerle...saçmamala bu benim hayatımla ilgili bir durumdu...yani duygusallık içerikli...neyse saçmalıcam yine sustum

hmm ok ama benim ne demek istediimi anladın sanırım ,ben yanlış anlamışım yine her zamanki gibi olayları karıştırmış olmalıyım ne de olsa yaşlı bir bunağım :queen: arada oluyo böle :queen:
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
179
bis ertesi günü birascık telafi edebildik:) seneye çok daha güzel bir organizasyon olacak bu konuda dime nanı

hmm ok ama benim ne demek istediimi anladın sanırım ,ben yanlış anlamışım yine her zamanki gibi olayları karıştırmış olmalıyım ne de olsa yaşlı bir bunağım :queen: arada oluyo böle :queen:

iiyice karıştırdın Yeşim yaşlı ve bunak olan benim:)))
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
bis ertesi günü birascık telafi edebildik:) seneye çok daha güzel bir organizasyon olacak bu konuda dime nanı



iiyice karıştırdın Yeşim yaşlı ve bunak olan benim:)))

yaaaaa hayırrrrrrrrrrrr ooo pastaaaanınnnn bennnnle alllllllllaaaaaaaksı yokkkkkk....
tabi ertesi gün başka bi amaçla oldu pasta..nanım berna 2.nanım eda erhan mustafa iyice dağıttık...ben dicek kelime bulamıyorum rana nanıma....kitlendi ağzım kala kaldım öle...hlaa dicek bşy bulamyrm
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
179
yaaaaa hayırrrrrrrrrrrr ooo pastaaaanınnnn bennnnle alllllllllaaaaaaaksı yokkkkkk....
tabi ertesi gün başka bi amaçla oldu pasta..nanım berna 2.nanım eda erhan mustafa iyice dağıttık...ben dicek kelime bulamıyorum rana nanıma....kitlendi ağzım kala kaldım öle...hlaa dicek bşy bulamyrm

aceleye geldi bitaneciğim zamanımız azdı:(
yoksa taksim bir avuç mt üyesi nasıl daatırmış iyi görecekti:)))
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bis ertesi günü birascık telafi edebildik:) seneye çok daha güzel bir organizasyon olacak bu konuda dime nanı



iiyice karıştırdın Yeşim yaşlı ve bunak olan benim:)))

yo yoo yooo benim o yaa :mrgreen: sen denizin oğlu memet diil miydin ki :queen:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
sorun değil yine yapıcaz ya ;) o yüzden dert etmiyorum..ama tadı damağımda kaldı derler ya aynı öyle oldu...bi toplantı güünü için bir de bu cumartesi eğlencesi için
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
izledik hı hı :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında bugün şu terör olayından ötürü moralim oldukça bozuk, biraz kafam dağılsın diye takılıyorum bi yandan da :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ay hangi birine alıntı yapcam bilemedim :)
aklımda kalanları yaziyim bakiyim..
öncelikle büşra ile atlatığım araba posteri olma faciasından dolayı özüd riliyorum :salut: aynı zmanda da teşekkür ediyorum evlere servis yaptığın için :)
sesim soluğum çıkmadı kaznadığım motorun keyfini çıkartıyorum :)
fotoları gördüm güzel hepsi..
konserdeydim dün.eh tabi epey bi ezildim tabi :) kim ne yazdı hakkımda bilmiyorum :)
mecidiyeköyde mahsur kalmamla beraber 5 de evde olduk ve şimdi uyandım anında cevap yazıyorum :)
tekrar yazmakta zarar görmüyorum.. mt olarak en güzel toplaşmaydı..gerek mekan olarak gerek organizatör olarak :)...
yeniden sağlam aktivitelerde görüşmek üzeree.... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst