o pasta o kdr farklı bşydiki benim için neyse sustum
ayyy Büşra yaaa nasıl mahçup oldum kendi adıma şimdi anlatamam :salut: Canım benim yaa wallahi billahi tamamen aklımdan çıkmış halbuki o kadar da tembihlemiştim kendi kendime tüh tüh tüh :salut: Ama beni tanıyanlar bilir ne kadar bunak olduğumu yine de bahane diil tabiale: Ama telafi ediciz en kısa zamanda muhakkak emin ol :rendeer:
ne oldu yeşimcim senle alakası yok olayın yada ordakilerle...saçmamala bu benim hayatımla ilgili bir durumdu...yani duygusallık içerikli...neyse saçmalıcam yine sustum
hmm ok ama benim ne demek istediimi anladın sanırım ,ben yanlış anlamışım yine her zamanki gibi olayları karıştırmış olmalıyım ne de olsa yaşlı bir bunağım :queen: arada oluyo böle :queen:
bis ertesi günü birascık telafi edebildikseneye çok daha güzel bir organizasyon olacak bu konuda dime nanı
iiyice karıştırdın Yeşim yaşlı ve bunak olan benim))
yaaaaa hayırrrrrrrrrrrr ooo pastaaaanınnnn bennnnle alllllllllaaaaaaaksı yokkkkkk....
tabi ertesi gün başka bi amaçla oldu pasta..nanım berna 2.nanım eda erhan mustafa iyice dağıttık...ben dicek kelime bulamıyorum rana nanıma....kitlendi ağzım kala kaldım öle...hlaa dicek bşy bulamyrm
bis ertesi günü birascık telafi edebildikseneye çok daha güzel bir organizasyon olacak bu konuda dime nanı
iiyice karıştırdın Yeşim yaşlı ve bunak olan benim))
yo yoo yooo benim o yaa :mrgreen: sen denizin oğlu memet diil miydin ki :queen:
sorun değil yine yapıcaz yao yüzden dert etmiyorum..ama tadı damağımda kaldı derler ya aynı öyle oldu...bi toplantı güünü için bir de bu cumartesi eğlencesi için
videoyu izlediniz mi peki bakim ?
inşallah bekleriz katılımınızı....