[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
alışık değilim bi an bunye kaldırmadı :mrgreen:
bilgisayar oynaya war
motorcu az olsada war
ikisi beraber diğince kuşkulandım ,şahidin war mı :cherry:

counter a ben %100 varım da tuttum paint ball fikrinide =) nerdekine gidiorz gunu birlik ?
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
alışık değilim bi an bunye kaldırmadı :mrgreen:
bilgisayar oynaya war
motorcu az olsada war
ikisi beraber diğince kuşkulandım ,şahidin war mı :cherry:

counter a ben %100 varım da tuttum paint ball fikrinide =) nerdekine gidiorz gunu birlik ?

bana mı bu laflar banaysa müzikde var iyi tokatta atarım kih kih

beşiktaşta var benim bi bildiğim paitball sahası parkın içinde alan yapmışlar...hani şu teleferiğin orası
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
:cat:
dayanamaz kimse oralara :)
daha mülaim yerler tercih edilmiş.
bu arada sabahın köründe başlamış yazılar maaşallah :)
ne geyik dönüyo ya okudum da şimdi :)


bu arada dövme işini unutmadım noldu o :)

bencede aslında daha iyi olmuş bazi arkadaslara hard gelebilir ordaki ortam kafaları şişer :mrgreen: ya yaptırıcaz dövmeyi denk getiremedim ikinizi bir ne zaman istersen ozaman :) kızla mı gelim damsız almıyolarmı ?
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
bana mı bu laflar banaysa müzikde var iyi tokatta atarım kih kih

beşiktaşta var benim bi bildiğim paitball sahası parkın içinde alan yapmışlar...hani şu teleferiğin orası

aaaa ne dedim ben tokatı hake edecek :queen: seni sakinliğe davet ediyorum :p

bu arada bu topic de konuşmak doğrumu bilmiyorum fakat paintball işini de toplantıda konuşalım (?) katılım olursa guzel olabilir
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
şu damsız vb olay da nerden çıktıysa...tek gelip giren o kadar çok kişi gördüm ki...rahatlayın relax

şu toplantı işini halledelim bi geçsin sonra canlı müzik işini halledeyim...gzl bşler var aklımda du bakalım...

evet aklımda bu projeden sonra 3 fikir daha var
1-canlı müzik
2-paintball
3-bowling turnuvası
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu damsız vb olay da nerden çıktıysa...tek gelip giren o kadar çok kişi gördüm ki...rahatlayın relax

şu toplantı işini halledelim bi geçsin sonra canlı müzik işini halledeyim...gzl bşler var aklımda du bakalım...

evet aklımda bu projeden sonra 3 fikir daha var
1-canlı müzik
2-paintball
3-bowling turnuvası




canlı müzik derken bar konseri tarzında bişey değil sanırım. sahilde gitar shibi birinin çalımı ve bizim söylemlerimiz ile oluşcak bişey olcak sanırıım..
paintball güzel fikir tuttum bunu :)
bowling turnuvası da yapılabilitesi yüxek bi etkinlik.
zira bi oyun 8 ytl o can sıkar ama olsun :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paramparça oldu kesem :)
neyse o günler gelsin elbet bişeyler ayarlanır ;)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
He ben gelmiiiim yani yeşim öylemi:cherry:

sen bodrumdasın die ben şeetmemiştim çitlembik :mrgreen: burdaysan gelmezsen döverim o zaman :p gerçekten ya ne kadar oldu görüşmeyeli pıtırık :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
sen bodrumdasın die ben şeetmemiştim çitlembik :mrgreen: burdaysan gelmezsen döverim o zaman :p gerçekten ya ne kadar oldu görüşmeyeli pıtırık :queen:

Çarşamba döndüm ben...
Bir mani olmazsa geleyim o zaman he:cherry:
Belki oalrak işaretledim kendimi kesin değil he:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
ne zamandır Mt deki arkadaşları ihmal ettim hem yeni arkadaşlarla da tanışma fırsatım olur uydurabilirsem gelirim ama anadolu yakasına ne zaman geçsem kayboluyorum :mrgreen: 18:00 gibi fındıklı dan çıkıyorum avrupa yakasından gidecek olan varsa öm atsın organize olalım :cat:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
bn yokken fısat bilmişsiniz döktürmüşsünüz yine...yalova moto festteydim...haydi herkes gelsin cuma günü,gaza geldim :D

Çarşamba döndüm ben...
Bir mani olmazsa geleyim o zaman he:cherry:
Belki oalrak işaretledim kendimi kesin değil he:rendeer:

tugçe gel tabi...beni hatırlıyo olman da gerek yada belki anımsarsın...msn de vardı konuşmuştk
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorcu toplantılarından snra gaza gelir insan.
bana da ilk toplantımda öyle olmuştu :)
kimseyi tanımadığım için pek sarmamıştı ama :) toplu sürüş keyfini hiç bişeye değişmem :)
evet canlandıralım başlığı lütfeenn :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
186
buraya açık bi buluşma yapmışsınız ama Arka Oda öle her önüne geleni almazki içeri =) yani kendi tarzı vardır beğenmeyeceği çıkar elbet ve kapıdan geri postalayabilir.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çarşamba döndüm ben...
Bir mani olmazsa geleyim o zaman he:cherry:
Belki oalrak işaretledim kendimi kesin değil he:rendeer:

Bu tarzın benim felsefeme aykırı ama Tuçi :p Ya hep ya hiç :mrgreen: Öle belkiyle melkiyle olmaz bu işler :mrgreen: hadi hadi gelirsin sen naz yapma :queen: Motorunlan mı gelcen yoksa :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst