Pesten sonra birde counter atarmısınız?![]()
alışık değilim bi an bunye kaldırmadı :mrgreen:
bilgisayar oynaya war
motorcu az olsada war
ikisi beraber diğince kuşkulandım ,şahidin war mı :cherry:
counter a ben %100 varım da tuttum paint ball fikrinide =) nerdekine gidiorz gunu birlik ?
:cat:
dayanamaz kimse oralara
daha mülaim yerler tercih edilmiş.
bu arada sabahın köründe başlamış yazılar maaşallah
ne geyik dönüyo ya okudum da şimdi
bu arada dövme işini unutmadım noldu o![]()
bana mı bu laflar banaysa müzikde var iyi tokatta atarım kih kih
beşiktaşta var benim bi bildiğim paitball sahası parkın içinde alan yapmışlar...hani şu teleferiğin orası
şu damsız vb olay da nerden çıktıysa...tek gelip giren o kadar çok kişi gördüm ki...rahatlayın relax
şu toplantı işini halledelim bi geçsin sonra canlı müzik işini halledeyim...gzl bşler var aklımda du bakalım...
evet aklımda bu projeden sonra 3 fikir daha var
1-canlı müzik
2-paintball
3-bowling turnuvası
Duuuyyssuuuunnn :mrgreen: Ertek sen de gelsene bayadır görüşmüyoruz hıı :wiinkk:
He ben gelmiiiim yani yeşim öylemi:cherry:
sen bodrumdasın die ben şeetmemiştim çitlembik :mrgreen: burdaysan gelmezsen döverim o zamangerçekten ya ne kadar oldu görüşmeyeli pıtırık :queen:
Çarşamba döndüm ben...
Bir mani olmazsa geleyim o zaman he:cherry:
Belki oalrak işaretledim kendimi kesin değil he:rendeer:
Çarşamba döndüm ben...
Bir mani olmazsa geleyim o zaman he:cherry:
Belki oalrak işaretledim kendimi kesin değil he:rendeer: