Sizce kullanabilir miyim ?

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kanuniyi asla ve asla alma derim. İkinci olarak motosiklet alma derim. Üçüncü olarak alacağın bişey varsa o da ehliyettir derim. Son olarak yine kanuni alma derim. Küçük çocukların bindiği oyuncak motorlara benziyor. Bu kadar çirkin olur bi motosiklet.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
bence çok rahat kullanabilirsin. söylediğin motorlar hakkında pek bi bilgim yok ama ben olsam 150 ut alırdım. chetah en son alacağım olurdu. :)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
sana en ıyısı araba alalım bız boswr ıkı tekerı:mrgreen:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
benim boyum 1.71 ve xt kullanabiliyorum, sele yüksekliği 86.5cm, senin bahsettiğin motorlarda iki ayağının tabanıda yere basar merak etme..

Senin tecruben var bunu unutma.

Arkadaşım bilinçli oldukca süremeyeceğin motor yok zaten. Zorluk çekeceğin veya daha riske gireceğin motorlar var. Bence bize sormakdan çok bir git otur üstüne iki ayanıda basabiliyorsan (Tam basmasanda zorlanmadan basmalısın) alırsın. Trafikte oyle şeyler oluyorki İstanbulda bazen mecbur kalıyorsun. O nedenle istersen bir git kendin bak. Bende ilk başladığımda aynı şeyi düşünmüştüm butun motorcuları gezdim. Hem bak gezerken hepsinin üstüne bindiğinde nasıl da zevk alacaksın :cherry:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Celil sadıcım, scooter iyi bir başlangıç olur senin için.Ama bence cup motorla başlarsan hem scooter hem de vitesli motosiklet kullanmış gibi olacaksın.Cup motor alcaksan cup motora sahip kanuni zebra 90 al.Yoksa benim gibi titreşim ve grenaj zıyıltısından motosiklete binmekten soğumaya başlayabilirsin.Zebrayı söylemiştim sana daha önce ama tipini beğenmediğini söylemiştin.Bir üstüne binip kullansan aslında bütün fikirlerin değişecek ama.Hele o direksiyonla çok rahat edeceksin.Hem o motosiklet sana süspansiyonu ve çıkardığı sesi ile cros zevki verecek.Hem de benzin almayı unutacaksın.istediğin kadar düşür.Heryeri esnek ve grenaj olmadığı için kötü durumlarla da karşılaşmayacaksın.Keşke benim de zebram olsa ama motosiklet alırken piyasada yoktu.Bir dinle şu ömer sadıcını ya.Al artık bir motor.Kendine iyi bak Celil.:cherry:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet almanı tavsiye etmiyorum.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Ben artık motor önermekten bıktım kardeşim sana..
Bu ne ya?
Sürekli aynı şeyler dön başa tekrar..
Ne alırsan al!!!
Ama artık al!!!!
 
Katılım
22 Tem 2005
Mesajlar
37
merhaba Arkadaşlar ,
Çinden uzak dur kelimesine bir anlam veremiyorum , 1 senedir 125 zn kullanıyorum oda çin yağmurda çamurda laa lapa kar yağdığında ve bu gün cehennem sıcaklarında kullanmaktayım ,kontak kapatmadan en az 2 saat yol aldığım çok zamanım oldu 12000 km deyim , Ben Çinden Korkma aldıktan sonra 2 kişilik motora 5 kişi binip motoru bozarsan ,o zaman Çinden uzak dur derler fakat bilmezlerki o motor nasıl kullanıldı . ..
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SeRHaTeKiNci,Katılıyorum :cat: Ayrıca tecrubesi hiç yok ehliyet yok cross ile başlamak istiyor bence 2 sene daha beklesin ehliyet alsın..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
gsx-r 1000 al ... C mode da 4 ay B mode da 3 ay iyice gazlamaya başlayınca A mode a otomatik geciyo zaten :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Celil sadıcım, scooter iyi bir başlangıç olur senin için.Ama bence cup motorla başlarsan hem scooter hem de vitesli motosiklet kullanmış gibi olacaksın.Cup motor alcaksan cup motora sahip kanuni zebra 90 al.Yoksa benim gibi titreşim ve grenaj zıyıltısından motosiklete binmekten soğumaya başlayabilirsin.Zebrayı söylemiştim sana daha önce ama tipini beğenmediğini söylemiştin.Bir üstüne binip kullansan aslında bütün fikirlerin değişecek ama.Hele o direksiyonla çok rahat edeceksin.Hem o motosiklet sana süspansiyonu ve çıkardığı sesi ile cros zevki verecek.Hem de benzin almayı unutacaksın.istediğin kadar düşür.Heryeri esnek ve grenaj olmadığı için kötü durumlarla da karşılaşmayacaksın.Keşke benim de zebram olsa ama motosiklet alırken piyasada yoktu.Bir dinle şu ömer sadıcını ya.Al artık bir motor.Kendine iyi bak Celil.:cherry:

Ömer sadıcım bu has değerli yorumun için sana teşekkürü bir borç bilirim.:)
Gelgelelim bende aslında cup istiyordum ama bazı bilgili abileri beni soğuttu 3. viteste giderken 2. vitese atarsan motorun arka tekeri kilitlenir,boşta gidersen fren boşalır,vites değiştirirken sağa sola yalpa yaparsın,rüzgarda çok savrulur vs..
Zebraya gelince ona karşı olan fikrim hala değişmedi.O motor bana itici geliyor .
Al artık bir motor demişsin ne güzel demişsin ama aile şartları izin vermiyor aslında onlar da haklı İstanbul trafiğinde motor sürmek tam bir cambazlık aslında :)
Sende kendine iyi bak Ömer sadıcım saygılar..:rendeer:

Motosiklet almanı tavsiye etmiyorum.

Tamam abi almıycam saygılar..

Ben artık motor önermekten bıktım kardeşim sana..
Bu ne ya?
Sürekli aynı şeyler dön başa tekrar..
Ne alırsan al!!!
Ama artık al!!!!

Arkadaş kaç kere önerdin ki bıktım diyorsun ??:farao:

Yazmama hakkını kullanabilirsin neden kompleks yapıyosun ??:silent:

Ne söyleyeceğimi bilmiyorum valla çok güzel konuşuyosunuz !

Neyse seninde değerli kaleminden çıkan yorumun için teşekkür ederim ...

SAYGI BİZDEN !!

merhaba Arkadaşlar ,
Çinden uzak dur kelimesine bir anlam veremiyorum , 1 senedir 125 zn kullanıyorum oda çin yağmurda çamurda laa lapa kar yağdığında ve bu gün cehennem sıcaklarında kullanmaktayım ,kontak kapatmadan en az 2 saat yol aldığım çok zamanım oldu 12000 km deyim , Ben Çinden Korkma aldıktan sonra 2 kişilik motora 5 kişi binip motoru bozarsan ,o zaman Çinden uzak dur derler fakat bilmezlerki o motor nasıl kullanıldı . ..

Yorumunuz için teşekkür ederim ben bu Çin işi motorun artık şans işine inandım.Gerçekten kötü çıkanda var böyle sizin gibi memnun olanda var !
Umarım motorunuzla mutlu bir şekilde yol alırsınız saygılar...:)

gsx-r 1000 al ... C mode da 4 ay B mode da 3 ay iyice gazlamaya başlayınca A mode a otomatik geciyo zaten :)

Al demekle alınsaydı :mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vitesli isteyince innova al dedik yok dedin scooter alacağım dedin tamam dedik,şimdi dandik dandik markalarda vitesli düşünüyorsun :wiinkk:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Vitesli isteyince innova al dedik yok dedin scooter alacağım dedin tamam dedik,şimdi dandik dandik markalarda vitesli düşünüyorsun :wiinkk:

İnnovaya neden yok dediğimi unuttın herhalde? En ucuzu 2,150 ben o parayı nasıl biriktireyim abi sen söyle?Scooter konusunda haklısın:queen: nedense benim işlerim belli olmuyo kanuni zebra hakkında ne düşünüyosun?
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
73
scooteri kullanan kişi viteslide en fazla 3 gün zorlanır.

önemli olan istanbul gibi büyük trafik yoğunluğunda motosikleti kontrol edebilmek,bu yüzden şiddetle öncelikle scooteri tavsiye ederim.:cat:

bence de. ben 17 yaşındayım. kinetic hondayla yaklaşık 1500-2000 km yaptım sadece şehiriçi, şimdi o kadar rahat sürüyorum ki sanki bisiklet:pönce tecrübe kazanmaya bak, zaten yaşın küçük benim gibi,tecrübe kazandıkça gerisi gelicektir.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bence 1,72cm. boyun için en uygun olanı bir A2 ehliyettir kardeşim. eğ-er ki ben o kadar uğraşıp ehliyet aldıysam ve sen benle aynı yola çıkıyorsan gördüğüm yerde ihbar ederim.... :) caydırıcı oldum mu???
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
bence 1,72cm. boyun için en uygun olanı bir A2 ehliyettir kardeşim. eğ-er ki ben o kadar uğraşıp ehliyet aldıysam ve sen benle aynı yola çıkıyorsan gördüğüm yerde ihbar ederim.... :) caydırıcı oldum mu???

Güzel cevap. Caydırıcı aynı zamanda.

Celil, motorunu aldıktan sonra rengini, modelini ve "tabii almaya zahmet edersen" plakasını buraya yaz da ben de ihbarcılara katılayım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst