- Katılım
- 13 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,903
- Konu Yazar
- #1
Motosiklet.net in siz değerli üyeleri ; :cherry:
Başlangıç olarak cross - off road sınıfının doğru olacağı duyumlarını aldım.:cat:
Ve CC olarakta 125 CC nin uygun olacağını duydum. :bounce: Şimdi malum 16 yaşıma girmek üzereyim ve boyumda 1,72
Düşündüğümde birkaç tane model var bunlar ;
Kanuni Chettah 125
Mondial 150 UT
Zongshen GY 125 vs..
Şimdi gelelim zurnanın zırt dediği yere :mrgreen: boyum malum 1,72 idi. Şimdi ben alsam sürebilir miyim ? En önemlisi ayaklarım yere değer mi?
Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin Motosiklet.net in güzel üyeleri
Tekeriniz her daim düz bassın Saygılarımla... :bounce: :rendeer:
Başlangıç olarak cross - off road sınıfının doğru olacağı duyumlarını aldım.:cat:
Ve CC olarakta 125 CC nin uygun olacağını duydum. :bounce: Şimdi malum 16 yaşıma girmek üzereyim ve boyumda 1,72
Düşündüğümde birkaç tane model var bunlar ;
Kanuni Chettah 125
Mondial 150 UT
Zongshen GY 125 vs..
Şimdi gelelim zurnanın zırt dediği yere :mrgreen: boyum malum 1,72 idi. Şimdi ben alsam sürebilir miyim ? En önemlisi ayaklarım yere değer mi?
Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin Motosiklet.net in güzel üyeleri
Tekeriniz her daim düz bassın Saygılarımla... :bounce: :rendeer: