Sizce kullanabilir miyim ?

Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Motosiklet.net in siz değerli üyeleri ; :cherry:

Başlangıç olarak cross - off road sınıfının doğru olacağı duyumlarını aldım.:cat:

Ve CC olarakta 125 CC nin uygun olacağını duydum. :bounce: Şimdi malum 16 yaşıma girmek üzereyim ve boyumda 1,72

Düşündüğümde birkaç tane model var bunlar ;

Kanuni Chettah 125

Mondial 150 UT

Zongshen GY 125 vs..

Şimdi gelelim zurnanın zırt dediği yere :mrgreen: boyum malum 1,72 idi. Şimdi ben alsam sürebilir miyim ? En önemlisi ayaklarım yere değer mi?

Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin Motosiklet.net in güzel üyeleri :)

Tekeriniz her daim düz bassın Saygılarımla... :bounce: :rendeer:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
benim boyum 1.71 ve xt kullanabiliyorum, sele yüksekliği 86.5cm, senin bahsettiğin motorlarda iki ayağının tabanıda yere basar merak etme..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hala karar veremedinmi? sayısını unuttum kaçıncı başlıktı bu:)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
benim boyum 1.71 ve xt kullanabiliyorum, sele yüksekliği 86.5cm, senin bahsettiğin motorlarda iki ayağının tabanıda yere basar merak etme..

Yorumunuz için teşekkür ederim, boyutları xt ile aynı olmayabilir heralde saygılar..:)

hala karar veremedinmi? sayısını unuttum kaçıncı başlıktı bu:)

Coşkun abicim benimde böyle bir kişiliğiim var işte ne yapayım maymun iştahlılık oldukça fazla.:)
Değerli yorumun için teşekkür ederim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
xt sanırım piyasadaki en yüksek sele onun için o örneği verdim, bmw r1200gs adventure sele yüksekliği 84.5cm yani ordan hesabet :)
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
evet çinçondan uzak dur derim bende, bundan önceki motorum zongshen gy 200 dü ve iki ayağımda tabanıyla yere basabiliyodu, şimdi ancak ikisinin ucu değiyo, tabanlar asla değmiyo :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903

Abicim haklısın da işte malum öğrenci adamız fiyatlar belli mecbur başlangıç motoru olarak çine gireceğiz
:) Hem crossların hakkında pek bir şikayet duymadım özellikle de zonshen hakkında.Önerin için teşşekkürler saygılar ... :rendeer:

xt sanırım piyasadaki en yüksek sele onun için o örneği verdim, bmw r1200gs adventure sele yüksekliği 84.5cm yani ordan hesabet :)

Ön tekerleği bana biraz büyük gibi geldi ama Kanuni ile Zogshen'in.

Değerli yorumun için teşşekkür ederim :rendeer:

evet çinçondan uzak dur derim bende, bundan önceki motorum zongshen gy 200 dü ve iki ayağımda tabanıyla yere basabiliyodu, şimdi ancak ikisinin ucu değiyo, tabanlar asla değmiyo :)

Peki gy 200 den memnun muydun ?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Celil ne kararsızsız sen varya.Güzel kardeşim napacaksın vitesli motoru gözünü seveyim.Ümraniye gibi bir yerde ehliyetsiz, yaş da küçük vitesli ile sıkıntı çekmene değmez.Bende de naked sevdası vardı ama dylan herşeyi unutturdu.İlk motordan hele de ehliyetsizken unut vitesliyi::rantinp:Kızıyorum bak:)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Celil ne kararsızsız sen varya.Güzel kardeşim napacaksın vitesli motoru gözünü seveyim.Ümraniye gibi bir yerde ehliyetsiz, yaş da küçük vitesli ile sıkıntı çekmene değmez.Bende de naked sevdası vardı ama dylan herşeyi unutturdu.İlk motordan hele de ehliyetsizken unut vitesliyi::rantinp:Kızıyorum bak:)

Mehmet abicim öncelikle değerli yorumun için teşşekkür ederim :rendeer:

Ben sadece ayaklarımın yere değip değmeyeceğini sormuştum :)

Şimdi başlangıç motoru olarak ağırlık merkezi için heralde cross motosikleti tavsiye ediyolar

Scooter nasıl olsa kolay önemli olan vitesliyi öğrenebilmek :cat:

Birde heralde içimde biraz enduroculuk var böyle kafam bozulunca taş,toprak,çamurla uğraşmayı istiyorum

Saygılar...:rendeer:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
XT'lerin selelerinin yüksek olması güzel ama onlarda genel hatlarıyla küçük geliyor benim gözüme.. 1.93'üm, boy problemim sizinkinin tam tersi yönde var.

Geçenlerde XRX125 gördüm, oldukça heybetli ve bir o kadarda estetik görünüyordu.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
XT'lerin selelerinin yüksek olması güzel ama onlarda genel hatlarıyla küçük geliyor benim gözüme.. 1.93'üm, boy problemim sizinkinin tam tersi yönde var.

Geçenlerde XRX125 gördüm, oldukça heybetli ve bir o kadarda estetik görünüyordu.

Yorumunuziçin teşekkür ederim :rendeer:

Agılıty'i nasıl kullanabildiğinizi merak ediyorum :mrgreen:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Mehmet abicim öncelikle değerli yorumun için teşşekkür ederim :rendeer:

Ben sadece ayaklarımın yere değip değmeyeceğini sormuştum :)

Şimdi başlangıç motoru olarak ağırlık merkezi için heralde cross motosikleti tavsiye ediyolar

Scooter nasıl olsa kolay önemli olan vitesliyi öğrenebilmek :cat:

Birde heralde içimde biraz enduroculuk var böyle kafam bozulunca taş,toprak,çamurla uğraşmayı istiyorum

Saygılar...:rendeer:

Celil'ciğim çok haklısın.Ama beni yanlış anlama.Sana ölene kadar scooter sürmek zorundasın demiyorum.Fakat yaşın küçük(seni küçümsemek adına söylemiyorum), Allah göstermesin zor bir durumda kalsan scooter'la çok daha kolay manevra yaparsın ve kaçıp gidersin.Fakat viteslide hata yapma imkanın çok.Hele de sen bunu İstanbul trafiği gibi bir yerde istiyorsun.Fazla motor tecrüben olmadığından başarabilirsin gibi gözüküyor sana lakin kazın ayağı öyle değil.Ayrıca scooter'ı öğrenmek kolay dersen büyük bir hata yapmış olursun.Scooter'ı düzde kullanmak tabiki de kolay.Yolların işlek olduğu, 4tekerlilerin seni hiçe saydığı bir İstanbul'da ise en az vitesli kadar beceri gerektirir.Ayrıca bu işten zevk alarak yapmak bence en önemlisi.Sana vitesli ile yapamazsın demiyorum ama neredeyse 1000 km'e yaklaşan motor tecrübeme göre İstanbul içi için zor ve yorucu kesinlikle.

Bak kendimden örnek vereyim.Ne zamandır araba kullanırım İstanbul trafiğinde tecrübem var.Fakat dylan'ım ile çıktığımda bunun bile yeterli olmadığını gördüm.

Al şöyle ufak bir scooter ehliyetini alana kadar.Mahalle aralarında gez toz, tek tekeri bilem öğren:p ama zamanı gelince ehliyetinle beraber viteslini de al.Sonra da yavaş yavaş büyüt.İnan böyle çok daha fazla keyif alacaksın:wiinkk:

Umarım yanlış anlamıyorsundur dostum.Hayırlı olsun alacağın şimdiden:rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Celil'ciğim çok haklısın.Ama beni yanlış anlama.Sana ölene kadar scooter sürmek zorundasın demiyorum.Fakat yaşın küçük(seni küçümsemek adına söylemiyorum), Allah göstermesin zor bir durumda kalsan scooter'la çok daha kolay manevra yaparsın ve kaçıp gidersin.Fakat viteslide hata yapma imkanın çok.Hele de sen bunu İstanbul trafiği gibi bir yerde istiyorsun.Fazla motor tecrüben olmadığından başarabilirsin gibi gözüküyor sana lakin kazın ayağı öyle değil.Ayrıca scooter'ı öğrenmek kolay dersen büyük bir hata yapmış olursun.Scooter'ı düzde kullanmak tabiki de kolay.Yolların işlek olduğu, 4tekerlilerin seni hiçe saydığı bir İstanbul'da ise en az vitesli kadar beceri gerektirir.Ayrıca bu işten zevk alarak yapmak bence en önemlisi.Sana vitesli ile yapamazsın demiyorum ama neredeyse 1000 km'e yaklaşan motor tecrübeme göre İstanbul içi için zor ve yorucu kesinlikle.

Bak kendimden örnek vereyim.Ne zamandır araba kullanırım İstanbul trafiğinde tecrübem var.Fakat dylan'ım ile çıktığımda bunun bile yeterli olmadığını gördüm.

Al şöyle ufak bir scooter ehliyetini alana kadar.Mahalle aralarında gez toz, tek tekeri bilem öğren:p ama zamanı gelince ehliyetinle beraber viteslini de al.Sonra da yavaş yavaş büyüt.İnan böyle çok daha fazla keyif alacaksın:wiinkk:

Umarım yanlış anlamıyorsundur dostum.Hayırlı olsun alacağın şimdiden:rendeer:

Güzel abiciğim zana zamanın da yanlışlarımız oldu lütfen kusura bakma özür dilemişitim ama tekrar dile getireyim dedim.:rendeer:

Söylediklerinin hepsinde haklısın galiba benim için en iyisi scooter olacak vitesli fazla kaçar.:)
Vitesli olayını ehliyet aldıktan sonra aktarmak daha mantıklı olacak herhalde

Bu sitede çok sevip saydığım abilerim var ve bunlardan bir tanesi de sensin Mehmet ağabeyciğim.ve senin sözünü dinleyeceğim.:cat: Yaşıtlarımda da şu ana kadar en fazla cup motor gördüm
Değerli yorumun için tekrar teşekkür ederim bi hatam var ise affola
Tekerin her daim düz bassın .
kal sağlıcakla .Saygılarımla..:rendeer:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Güzel abiciğim zana zamanın da yanlışlarımız oldu lütfen kusura bakma özür dilemişitim ama tekrar dile getireyim dedim.:rendeer:

Söylediklerinin hepsinde haklısın galiba benim için en iyisi scooter olacak vitesli fazla kaçar.:)
Vitesli olayını ehliyet aldıktan sonra aktarmak daha mantıklı olacak herhalde

Bu sitede çok sevip saydığım abilerim var ve bunlardan bir tanesi de sensin Mehmet ağabeyciğim.ve senin sözünü dinleyeceğim.:cat: Yaşıtlarımda da şu ana kadar en fazla cup motor gördüm
Değerli yorumun için tekrar teşekkür ederim bi hatam var ise affola
Tekerin her daim düz bassın .
kal sağlıcakla .Saygılarımla..:rendeer:

Estağfurullah Celil'ciğim.Beni kendine yakın görmen çok güzel.İnan ben de seni kardeşim gibi görmesem hani derler ya destim yetmese zaten böyle kızmam:)
Olası polis durumunda mesela ehliyetsiz yakalanınca scooter'da hani biraz ya işte şöyle böyle dersin yırtabilirsin de vitesli ile yakalanınca yaşına bakmadan vitesli senin neyine diyip ceza yazarlar gözünün yaşına bakmadan diye düşünüyorum.Cup motorlar hakkında fazla bir bilgim yok hiç kullanmadım ama vitesliye göre biraz daha basit sanırım.Fakat scooter'ları küçük görme.İlk aldığımda pişman gibiydim ben de ama sonradan insan bunların kıymetini, değerini anlıyor:mrgreen:

Ayrıca ben herhangi bir hatanı görmedim.Düşünme bu tarz şeyler:rendeer:
Yeterki kuralları hiçe saymadan ve de sınırların dahilinde bir motor al ve kullan:cat:
En kısa zamanda "ilk motorum .... " gibi bir başlık açmanı da bekliyorum kardeşim.Kendine iyi bak:cat:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Estağfurullah Celil'ciğim.Beni kendine yakın görmen çok güzel.İnan ben de seni kardeşim gibi görmesem hani derler ya destim yetmese zaten böyle kızmam:)
Olası polis durumunda mesela ehliyetsiz yakalanınca scooter'da hani biraz ya işte şöyle böyle dersin yırtabilirsin de vitesli ile yakalanınca yaşına bakmadan vitesli senin neyine diyip ceza yazarlar gözünün yaşına bakmadan diye düşünüyorum.Cup motorlar hakkında fazla bir bilgim yok hiç kullanmadım ama vitesliye göre biraz daha basit sanırım.Fakat scooter'ları küçük görme.İlk aldığımda pişman gibiydim ben de ama sonradan insan bunların kıymetini, değerini anlıyor:mrgreen:

Ayrıca ben herhangi bir hatanı görmedim.Düşünme bu tarz şeyler:rendeer:
Yeterki kuralları hiçe saymadan ve de sınırların dahilinde bir motor al ve kullan:cat:
En kısa zamanda "ilk motorum .... " gibi bir başlık açmanı da bekliyorum kardeşim.Kendine iyi bak:cat:

Teşekkürler değerli abicim.Söylediklerinde çok haklısın cup motorlarda debriyajsız sadece vites atıyorsun polisler konusunda da haklısın
inşallah söylediğin gibi bi konu açmak banada nasip olur abicim sende kendine iyi bak :rendeer:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
başlığı görüce aklıma geldi belki çok alakalı olmayabilir ama...

mopet kullandıktan sonra bende caracalı zabdedebilirmiyim diye düşünüyodum, velhasıl sipariş ettik ve motoru almaya yanlız başıma gitim, motoru serviste topladılar ve, caracalıma ilk bindiğim ve ayağımı yerden kaldırdığımda km 2ydi, ayağımı birdaha ewimin önünde yere koydum, km74 tü, şaşırdım ama mopedden daha kolaymış kullanması! :p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Celill bakk döferimmm senii 16 yaşında 1 72 boyun var onu sürebilir miyim bunu sürebilirmiyim diye sorun ayıp :cherry::cherry:

Motosiklete başlama ile yaşın alakası yok ama trafikle var 6 yaşında cross şampiyonu yarışcılarımız var :cat:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Celill bakk döferimmm senii 16 yaşında 1 72 boyun var onu sürebilir miyim bunu sürebilirmiyim diye sorun ayıp :cherry::cherry:

Motosiklete başlama ile yaşın alakası yok ama trafikle var 6 yaşında cross şampiyonu yarışcılarımız var :cat:

o kadar güzel konuşmuşsunuz ki söyleyecek hiçbirşey bulamıyorum :farao::farao:

başlığı görüce aklıma geldi belki çok alakalı olmayabilir ama...

mopet kullandıktan sonra bende caracalı zabdedebilirmiyim diye düşünüyodum, velhasıl sipariş ettik ve motoru almaya yanlız başıma gitim, motoru serviste topladılar ve, caracalıma ilk bindiğim ve ayağımı yerden kaldırdığımda km 2ydi, ayağımı birdaha ewimin önünde yere koydum, km74 tü, şaşırdım ama mopedden daha kolaymış kullanması! :p

:mrgreen: ilginç bi durum mopetten daha kolay :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
scooteri kullanan kişi viteslide en fazla 3 gün zorlanır.

önemli olan istanbul gibi büyük trafik yoğunluğunda motosikleti kontrol edebilmek,bu yüzden şiddetle öncelikle scooteri tavsiye ederim.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst