Sizce kullanabilir miyim ?

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Celil bence sen motor alma kardeşim.Yoksa seni şikayet edecekler gibi gözüküyor ki çok haklılar.Gidiyim en ufağından today 50 gibi birşey alayım demiyorsun gelmiş cross ya da cup soruyosun:queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Çok rahat kullanabilirsin.Ama Zongshen falan alacaksan 125 değil 200lük al.Gerçekten 125likleri kötü görünümlerinin yanı sıra çok güçsüzler.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
vaybe şiddetle scooter tavsiye ediliyor. hadi innovayı anladıkta hatta birisi zebra al demiş ! kardeş en iyisi bisiklet al bisiklet. iki teker nasıl olsa oda aynı zevki verir (!) bunlar benim fikirlerim degil :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
tamam beyler en iyisi ben ehliyet alıyım ehliyet alana kadar motora falan binmiycem koktum :mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
sana bütçene uygun 96 üstü yamaha dt 125 öneririm , arazide ve yolda seni tatmin eder .
ayrıca bu tür motorlar yüksek gözükür ama motorun üzerine oturduğunda motor yere yaklaşır .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst