Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Celil bence sen motor alma kardeşim.Yoksa seni şikayet edecekler gibi gözüküyor ki çok haklılar.Gidiyim en ufağından today 50 gibi birşey alayım demiyorsun gelmiş cross ya da cup soruyosun:queen:
vaybe şiddetle scooter tavsiye ediliyor. hadi innovayı anladıkta hatta birisi zebra al demiş ! kardeş en iyisi bisiklet al bisiklet. iki teker nasıl olsa oda aynı zevki verir (!) bunlar benim fikirlerim degil
sana bütçene uygun 96 üstü yamaha dt 125 öneririm , arazide ve yolda seni tatmin eder .
ayrıca bu tür motorlar yüksek gözükür ama motorun üzerine oturduğunda motor yere yaklaşır .