- Katılım
- 6 Eyl 2005
- Mesajlar
- 399
Arkadaşlar bugün motorumu sattım aranızda olamıyacağım Karakaçan artık yok satarken zor oldu
ama zamanı gelmişti artık 250 lik için kısmet bakalım ama hep buralarda olucam benden kurtuluş yok.
abicim hayırlısı olsun
kaan kardeş iyi yolculuklar