arkadaslar cumartesı kı program gecerlıyse bnde varım .....
walla 3,30 dan 3,50 ye kadar bekledik.. hatta ben 7 dk önce geldm.. sonra baya bi caddebostnda takıldık![]()
kanka inanmazsın ama o kadar yoğunumkiderler ya ajanda bi bakim varsa yer uydururm aynen o hesap yani.. önceden ayarlayalımda biş buluşalım yine
![]()
Aniden almış olduğum bir kararla dönüş tarihi belli olmaksızın bu akşam Bursa' ya qeçiyorum. Bilqilerinize sunarım.
Kaan AK :wiinkk: