Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
Selam onur. seni formda görmek güzel. Motor kamp eşyaları filan ne güzel. İns. kafana göre biri ile gider gezersin ;)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
BEYLER YARIN BULUŞMAYA GELİCEKSİNİZ.... DEĞİL Mİ ? çılgın Zn fest vol 2. :p :queen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
21.06.2008 - İSTANBUL ANADOLU YAKASI ZEN BULUŞMASI



YER : SUADİYE BÜYÜK ZARA ÖNÜ
SAAT : 15:30
AKSİYON : Motorlarla tur, Caddebostan sahilde oturup tanışma ve muhabbet v.b. aksiyonlar... (önerilere açığız)



KATILIMCI LİSTESİ

* Alperiz ( OK )
* 34_AK_027 (OK )
* Akınerk ( Teyid Bekleniyor )
* BerK ( Teyid Bekleniyor )
* Ela ( OK )
* caddelerinkabusu ( OK )
*
*
*
*
*
*
*

Toplam ZEN Sayısı: 5

.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
bulusmada bulunamadım ıst. bugun geldım tatıle gıtmıstım yoksa gelmek ısterdım ıns. bir sonrkaı bulusmada tanısırız
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
53
ya arkadaslar kusura bakmayın bulusmaya bıraz gec kaldım , yetısemedım caddebostanda bıraz turladım belkı sızı gorurum dıye ama bulamayınca,gerı dondum,tel numaranızda olmayınca arayamadım, :pr::pr: bı dahakı bulusmaya artık 1 saat onceden gelırım :)
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
iYi Eğlenmısler yawww...
Bende cok ıstıyordum da zor , işlerım cıktıı...
Bidahakıne gelıcem yawww kacırmam....
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
walla 3,30 dan 3,50 ye kadar bekledik.. hatta ben 7 dk önce geldm.. sonra baya bi caddebostnda takıldık :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
kanka inanmazsın ama o kadar yoğunumki :) derler ya ajanda bi bakim varsa yer uydururm aynen o hesap yani.. önceden ayarlayalımda biş buluşalım yine :)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
kanka inanmazsın ama o kadar yoğunumki :) derler ya ajanda bi bakim varsa yer uydururm aynen o hesap yani.. önceden ayarlayalımda biş buluşalım yine :)

lem sen qeçen qün demedin mi %50 qelirim mutlaka arayın diye...pess wallaa...okan bile şahit bu duruma...diiicek söz bulamıoorum... :)
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
53
ya arkadaslar bnm evdekı pc motosiklet.nete gırıyor fakat konuları fln acmıo engellendı sayfa goruntulenmıyor sorun ne olabılır cıldırtcak en sonunda benı pc :)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Aniden almış olduğum bir kararla dönüş tarihi belli olmaksızın bu akşam Bursa' ya qeçiyorum. Bilqilerinize sunarım.

Kaan AK :wiinkk:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar bugün motorumu sattım aranızda olamıyacağım Karakaçan artık yok satarken zor oldu
ama zamanı gelmişti artık 250 lik için kısmet bakalım ama hep buralarda olucam benden kurtuluş yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst