gene ceza yedim:(

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
26102003yenigun.jpg


hem ceza ye hem gazeteye bile çıkama :queen: :queen: :queen:

baltali_kazma.gif
:cherry:

Allah belanı kaldırsın yaws
ilahi sen :queen:

kanka tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
kutup ayısı bedeviyi, bedevi kutup ayısını, ayı çenkisi, çenkis bedeviyi, sonra hepsi o polisi :D ehuu
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
eee kardesim ısıklardan gecerken YAYA YAYA gidersen olacagı buydu :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw zaten hadi bana yeşildi kırmızıydı yazıyon be arkadaşım bak ışık kırmızı bak bir yaya geçiyo bak bir bisikletli de ters yonden kırmızıda yaya geçitine dogru gidiyo madem yazıyon neden ayrım yapıyon ha ayrım yapıyon bu bahtsız bedeviyi mi buldun neyse maksat 55 ytl degil:wiinkk:
işin esprpsi bir yana..

arkadaşlar bu unakıtan var ya maliye bakanı hani adam diyomuş ayda şu kadar ceza yazılacak diyo veriyor makbuz koçanlarını yurdum polisine oda ne yapsın emir demir hikayesi tutuguna yazıyormuş varmı böyle bişey ..yok arkadaş yaşanmaz artık bu memlekette kafasına göre uygulamayapan adam secen bir oluşum mu deyim ne de yim bu işe şaştım kaldım..

sata sata memlekette toprak kalmadı..bütün stratejik yerleri yabancılara peşkeş cekti,ekonomi çatırdıyor,piyasada para kalmadı küçük büyük esnaf kan aglıyo sömürecek bişey kalmayınca vatandaşın kanı emiliyor ve sahte gündemlerlerle (türban dı ,ergenekon du,avrupa kupasıydı falan filan vs..)vatandaşımızın beyni uyuşturulmaya çalışılıyor herşeyi anladım da soruyorum arkadaşlar BU GEMİ NEREYE GİDİYOR bileniniz varmı????göz göre göre öpülüyoruz yaw:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Zaten kelliği yüzünden trafiğe çıkışına yasak konacak az kaldı,güneşten gelen ışınlar dika açıyla cengizin kafaya çarptığında diğer şöförlerin gözünde xenon etkisi yaratıyomuş,bunu ciddi bi tehlike olarak gören emniyet ,soruna el atmak yolun somut bişeyler yapacakmış,hadi kelsin tamamda bide niye kafaya cila sürüyon kel kankammm,emniyet kafanı zımparalasında görr:p

sen gazma gibi karşıdan karşıya geç faturayı unakıtan ödesin oh vallahaa:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
eee kardesim ısıklardan gecerken YAYA YAYA gidersen olacagı buydu :mrgreen:

abi ben bu işi avrupa insan haklarına da götürürüm gibi geliyo bu gazla:pbiz karıştık çözemiyoruz olaylarımızı onlar çözsünler
:p

Zaten kelliği yüzünden trafiğe çıkışına yasak konacak az kaldı,güneşten gelen ışınlar dika açıyla cengizin kafaya çarptığında diğer şöförlerin gözünde xenon etkisi yaratıyomuş,bunu ciddi bi tehlike olarak gören emniyet ,soruna el atmak yolun somut bişeyler yapacakmış,hadi kelsin tamamda bide niye kafaya cila sürüyon kel kankammm,emniyet kafanı zımparalasında görr:p

sen gazma gibi karşıdan karşıya geç faturayı unakıtan ödesin oh vallahaa:queen:


olm birkere adamda tip yok hem oda kel kel kelin halinden anlamaz mı yaw :p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
187
kardeş adam seni gözüne kestirmiş bi kere ben bundan iş çıkarırım demiş bence mülayim bir mizacın var senin. O yüzden başına gelmiş. Piyango gibi bişe bu sana vurmuş geçmiş olsun...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
kardeş adam seni gözüne kestirmiş bi kere ben bundan iş çıkarırım demiş bence mülayim bir mizacın var senin. O yüzden başına gelmiş. Piyango gibi bişe bu sana vurmuş geçmiş olsun...

İnsan sarrafı nasılda belli oluyo,bak iki dakkada çözdü cengizi:cherry:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ya modlar kilitleyin şu topici.yada ismail abi yazma gözünü sevem ya.öldüm gülmekten yüz kaslarım mahfoldu ya:queen:eek:fff
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
geçmiş olsun hocam koşarak polis sana geliyorsa arkana bile bakmadan kaçıcaksın direk kontak anahtarını alıyor birde nedersen de dinlemiyor kesiyor cezayı
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
aslanım konuyu okumadan yazıyonuz yaa hasta oluyorum size,adam yürüyerek yemiş cezayı,sen diyon kaçç anahtarını alıyo ne anahtarı looo :)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
yaw iso okudum ama yalış anlamışım adam demiş yaya olarak gittim dünüşte polis kırmızıda geçtiğimi söylüyor diyor e şimdi bende direk motorla geri döndüğünü düşündüm yav ne bileyim ben adamın frenleri tutmamış yeşilde geçememiş kırmızıda geçmiş :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
110
burası türkiye abicim ferhan şensoy abimizin bir filmi vardı "PARDON" diye izlemeni tavsiye ederim eğer izlemediysen sen şükret 55 ytlye:mrgreen::p:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst