Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 2 Nis 2007
- Mesajlar
- 423
katılıyorum:queen::queen:
+1 Bahsız Bedeviyle bir yakınlık mı var kardeş
Geçmiş olsun Üzme tatlı canını,:rendeer:
katılıyorum:queen::queen:
![]()
hem ceza ye hem gazeteye bile çıkama :queen: :queen: :queen:
:cherry:![]()
kutup ayısı bedeviyi, bedevi kutup ayısını, ayı çenkisi, çenkis bedeviyi, sonra hepsi o polisiehuu
eee kardesim ısıklardan gecerken YAYA YAYA gidersen olacagı buydu :mrgreen:
Zaten kelliği yüzünden trafiğe çıkışına yasak konacak az kaldı,güneşten gelen ışınlar dika açıyla cengizin kafaya çarptığında diğer şöförlerin gözünde xenon etkisi yaratıyomuş,bunu ciddi bi tehlike olarak gören emniyet ,soruna el atmak yolun somut bişeyler yapacakmış,hadi kelsin tamamda bide niye kafaya cila sürüyon kel kankammm,emniyet kafanı zımparalasında görr
sen gazma gibi karşıdan karşıya geç faturayı unakıtan ödesin oh vallahaa:queen:
kardeş adam seni gözüne kestirmiş bi kere ben bundan iş çıkarırım demiş bence mülayim bir mizacın var senin. O yüzden başına gelmiş. Piyango gibi bişe bu sana vurmuş geçmiş olsun...
geçmiş olsun hocam koşarak polis sana geliyorsa arkana bile bakmadan kaçıcaksın direk kontak anahtarını alıyor birde nedersen de dinlemiyor kesiyor cezayı
aslanım konuyu okumadan yazıyonuz yaa hasta oluyorum size,adam yürüyerek yemiş cezayı,sen diyon kaçç anahtarını alıyo ne anahtarı looo![]()
geçmiş olsun çenküs =) Bi hamama git derim ben =)))))))))))))