gene ceza yedim:(

Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Beyler bayanlar, bende trafik sigortasi bitis tarihinden dolayi bir ceza yemistim. Bu cezayi nereye oduyoruz? Plaka'ya mi kesiliyor yoksa kisiye mi? Banka internet subesinden plakami arattigimda boyle bir ceza ya ulasamiyorum?
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
sana rahat yok cengizim:mrgreen:
adam olayı unuttu siz ısıtıp tekrar sürüyorsunuz
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Geyik almis basini yurumus...
Konuyu "konu disi"na tasiyorum musadenizle :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst