- Katılım
- 18 May 2006
- Mesajlar
- 1,153
geçmiş olsun çenküs =) Bi hamama git derim ben =)))))))))))))
gecmıs olsun arkadasım...
mukemmelsın yaaa...hamama gıt ehueheeeu:mrgreen:
geçmiş olsun çenküs =) Bi hamama git derim ben =)))))))))))))
geçmiş olsun çenküs =) Bi hamama git derim ben =)))))))))))))
Beyler bayanlar, bende trafik sigortasi bitis tarihinden dolayi bir ceza yemistim. Bu cezayi nereye oduyoruz? Plaka'ya mi kesiliyor yoksa kisiye mi? Banka internet subesinden plakami arattigimda boyle bir ceza ya ulasamiyorum?