- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Muzaffer abi şu smileyleri yerinde kullan kurban olayım,anlam bozukluğuna neden oluyoo![]()
olur isocum olur, sen nasıl istersen
Muzaffer abi şu smileyleri yerinde kullan kurban olayım,anlam bozukluğuna neden oluyoo![]()
cengizim zion'um;kardeş çok geçmiş olsun.şimdi okudum.malum bir haftadır siteden uzağım.
beyler,bayanlar;çarşamba günü buluşuyoruz.hepinizi özledim yavvv.
muzo planın nedir,gürsellerde konuştuğumuz konu
muzo planın nedir,gürsellerde konuştuğumuz konu
birde özel mözel hııı ne ayak bu loooözelden mesaj attım :bounce:
Plan neymişmiş,özelden atmışmışşş:farao:özelden konuşun abicim o zaman hıh![]()
aaaahhh aahhh motorum olsada gezsem adamlar daha tamirata başlamamışlar parça sparişleri daha gelmemiş sanki uzaydan neptünden felan mı geliyor bu parcalar yaw bak gene kızdım şimdi yawr:
senin motorunmu vardı :silent: hani helikopterdi :queen: :queen: :queen:
eeeee tabi helikopter parçası öyle heryerde bulunmaz![]()
abi o benim çin horozum du daha çok iş görürdü hiç yplda bırakmadı benzini bilem bitmedi![]()
neyse şimdi bu akşam bici olayına kimler katılıyor yaw heç ses yok kimseden
benim katılımım şüpeli ama hayırlısı bakcezz![]()