[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geyiklerin cinsini çözemedim smiley koymuyorum anlayın uleeyyyyn
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
ahada bu grup yaklaşık 2400 km yaptı ve geldi. kalanlar sezen hasan ikilisi. onlarda salı gelecek inşallah.

 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzo planın nedir,gürsellerde konuştuğumuz konu
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
kışın bir çok insan motora binememekten bahseder, yaz geldi bu millet ya denize yada yaylaya kaçar ne işdir anlamadım gitti :silent:
pazar günler bu tutkulu motorcular nerde acaba :silent:
uzun zaman oldu sucuk partisi yapmadık, çerezciyi yakalayıp sucuk siparişi vermemiz lazım. çereeezciiiiiiiiiii nerdesin yaw :) çok özledik seni yaw :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
aaaahhh aahhh motorum olsada gezsem adamlar daha tamirata başlamamışlar parça sparişleri daha gelmemiş sanki uzaydan neptünden felan mı geliyor bu parcalar yaw bak gene kızdım şimdi yaw:pr:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
aaaahhh aahhh motorum olsada gezsem adamlar daha tamirata başlamamışlar parça sparişleri daha gelmemiş sanki uzaydan neptünden felan mı geliyor bu parcalar yaw bak gene kızdım şimdi yaw:pr:

senin motorunmu vardı :silent: hani helikopterdi :queen: :queen: :queen:
eeeee tabi helikopter parçası öyle heryerde bulunmaz :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
senin motorunmu vardı :silent: hani helikopterdi :queen: :queen: :queen:
eeeee tabi helikopter parçası öyle heryerde bulunmaz :p

abi o benim çin horozum du daha çok iş görürdü hiç yplda bırakmadı benzini bilem bitmedi :p

neyse şimdi bu akşam bici olayına kimler katılıyor yaw heç ses yok kimseden

benim katılımım şüpeli ama hayırlısı bakcezz:p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
abi o benim çin horozum du daha çok iş görürdü hiç yplda bırakmadı benzini bilem bitmedi :p

neyse şimdi bu akşam bici olayına kimler katılıyor yaw heç ses yok kimseden

benim katılımım şüpeli ama hayırlısı bakcezz:p

geleneği bozmamaya gayret gösteriyorum eğer işim uzamassa gelecem. Yarin öğleden sonra kesinleşir :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst