Beyler, gazyagı grenajlara zarar verir mi sizce? Bilgisi olan...?
turgut geçmiş olsun brat sende birşey yok dimi
mesut özcanla baya iyi gezi yapmışınız ama özcanın arkadaşını anesi ratsızlanınca geri dönmek zorunda kalmaları biraz üzü olmuş
özcan bu arada arkadaşının anesi umarım iyidir
ikisinide durumu iyi olmasına sevindim vala zaten hayata en önemli şey saglık gerisi bir şekilde haloluyor bidaki festivalede kısmetse hep birlikte gideriz :cat:
bekleriz brat buyurun gelin :cherry:
size bi konuda danışmak istiyorum arkdaşlar.
şimdi bulgar ehliyeti olan birisi TR de, türk ehliyeti alabiliyor sınavlara kursa falan gitmeden.
peki türk ehliyetine sahip olunca BG de ehhiyete çevire biliyoruz mu?
Ama şu andaki hayalim Bulgar dan ehliyet alıp, passaport ta var nasılsa italya (veya daha uygun bir yerden) motor kiralayıp şöyle Avrupa da 4-5 ülkeyi gezmek... Ne zaman yaparız bilmem ama enteresan olurdu.
Saygılar
Selam Beyler, bende arkadaşalrın belirtiği gibi ehliyetimi bulgaristanda yeminli tercümandan bulgarcaya çevirip noterde onayladım, belki kabul etmezler ama en azından ehliyetin yok diyemezler. 2 kere motorla ve de sayısız kere arabayla gittim bir kere kontrol sorunu yaşadım ama nasıl olsa biliyorsunuz 5-10 lv ile hayli hayli halledersiniz ya. Sınırdan dünyanın parasını verip uluslararası ehliyet almaktansa. Tek ciddi sorun muhtemelen kaza yaşamanız olur, bu durumda işler biraz aleyhinize dönebilir ama nasılsa yeşil sigorta artık mecburi...
Ama şu andaki hayalim Bulgar dan ehliyet alıp, passaport ta var nasılsa italya (veya daha uygun bir yerden) motor kiralayıp şöyle Avrupa da 4-5 ülkeyi gezmek... Ne zaman yaparız bilmem ama enteresan olurdu.
Saygılar
güzel bir düşünce ama imkansız gibi bişey
ZOR DİYE BİŞEY YOKTUR,İMKANSIZ BİRAZ ZAMAN ALIR :queen: (bu zamanda baya olmalı) iyide niye motorsiklet kiralıyoruz ki.kendi motorsikletlerimizle gidelim.tabi ozamana kadar kim ne olur bilemem ama şimdilik boş bir hayal diye düşünüyorum
Acelem yok be, hayal olarak dursun bir kenarda bir gün gerçekleştiririz. Neden motor kiralıyoruz? Bürokrasi ile uğraşmamak için balgarski passport+balgarska knijka, hiç bir ab ülkesinde sorun yaşamayız. Artı şartlar da daha uygun olur. Buradan çıkmak bir dert ya önce vize sonra her ülkede ufak tefek sorun yaşama ihtimalli.
Ordan en temizi ya... bakalım kısmet, hele 3-4 motor olursak süper olur
geçmiş olsun mehmet abi iyidir iyişallah kardeşimiz
senin motorun aynısı vardı bizim çadırlara yakın dedik acaba mehmet abidemi geldi
motorun balantı yerlerine lastik koysam titreşim azalırmı acaba dünden beri düşünüyorum bunu mobiletimi inceledim motor balantı yerleri lastık balantılı ve titreşim yok gibi olurmu ne dersiniz
8 haziran gidebilirsek çok iyi olur çünkü ben işten ayrıldım bikaç operasyon işim var Bursa'da helledip hemen Hatay'a gideceğim CBF'yi garaja koycam ybr'yide gidene kadar satabilirsem satcam satamazsam Hataya götüreceğim 15 temmuza kadar kendime izin verdim biraz tatil yapcam sonra bakcaz bakim gelen teklifleri değerlendirip yeni işe başlıcam kim bilir belki Yalovadaki arıtma tesisinde çalışırım şef mekanik işler başlayınca gel diyor ama kararsızım Arnavutluk'tanda arkadaşlar çağırıyo büyük ihtimal olursa Arnavutluğa giderimözcan abi ve yasar;
ikinizinde bildiği gibi 3ümüz istanbullulara baskına gidicez.ben uygun olarak 28 haziranı düşünüyorum.ikinize uygun mu o gün.(tabi akşam) 2. hafta özcan abi müsait değil diye biliyorum.21'inde benim bandırmada olmam gerek.en müsait zaman 28diye düşünüyorum.ne diyorsunuz?
8 haziran gidebilirsek çok iyi olur çünkü ben işten ayrıldım bikaç operasyon işim var Bursa'da helledip hemen Hatay'a gideceğim CBF'yi garaja koycam ybr'yide gidene kadar satabilirsem satcam satamazsam Hataya götüreceğim 15 temmuza kadar kendime izin verdim biraz tatil yapcam sonra bakcaz bakim gelen teklifleri değerlendirip yeni işe başlıcam kim bilir belki Yalovadaki arıtma tesisinde çalışırım şef mekanik işler başlayınca gel diyor ama kararsızım Arnavutluk'tanda arkadaşlar çağırıyo büyük ihtimal olursa Arnavutluğa giderim