[Bulgaristan - MT]

Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
turgut geçmiş olsun brat sende birşey yok dimi
mesut özcanla baya iyi gezi yapmışınız ama özcanın arkadaşını anesi ratsızlanınca geri dönmek zorunda kalmaları biraz üzü olmuş
özcan bu arada arkadaşının anesi umarım iyidir
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
turgut geçmiş olsun brat sende birşey yok dimi
mesut özcanla baya iyi gezi yapmışınız ama özcanın arkadaşını anesi ratsızlanınca geri dönmek zorunda kalmaları biraz üzü olmuş
özcan bu arada arkadaşının anesi umarım iyidir

turgutun durumu iyi.
ewett durumu öğrenince moralimiz ister istemez bozuldu.festival bir anda kabus oldu ama önemli olan arkadaşımızın annesiydi.festival nedir ki..biri biter diğeri başlar ama sağlık öyle değil.herşeyden önce gelir.geri dönmemiz önemli değildi.zaten özcan abiler telaşla dönerken bizim orda eğlenmemiz doğru olmazdı.çekip geldik bizde.tek neşemiz annesinin iyi olduğunun haberiydi..şimdide son aldığımız bilgilere göre durumu iyimiş.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
ikisinide durumu iyi olmasına sevindim vala zaten hayata en önemli şey saglık gerisi bir şekilde haloluyor bidaki festivalede kısmetse hep birlikte gideriz :cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ikisinide durumu iyi olmasına sevindim vala zaten hayata en önemli şey saglık gerisi bir şekilde haloluyor bidaki festivalede kısmetse hep birlikte gideriz :cat:

bu sefer affetik.isterseniz bir dahakine gelmeyin :queen: ayrıca bu ay sonu sizin ziyaretinize geliceZ :cat:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Merhaba Arkadaşlar,
bir iki haftadır siteye giremedim. Benim çocuğa bir ameliyat yaaptırdık da. Bademcik ve geniz etini aldırdık. O yüzden sizlerden ayrı kaldım biraz ama inanın sizi özlemişim. Bütün yazdıklarınızı kaldığım yerden tek tek okudum.
Mesutun motor modifiyesi çok iyi olmuş.
Özcan ehliyet almış, hayırlısı olsun.
Mesut ve Özcan Poyrazlar festivaline gitmişler. Çok iyi olmuş, fotoğraflar güzel.
Turgut küçük bir kaza yapmış, geçmiş olsun.
Mustafa Bursa'ya gidip gelmiş, hoşgeldin Mustafa.
İsmail yeni motor almaya niyetlenmiş. Bu konuda benimle irtibata geçersen iyi olur. Motor hakkında bilgi topladım da.
Yeni arkadaşlarımıza da Hoşgeldiniz diyorum.

Herkeze iyi geceler.
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
geçmiş olsun mehmet abi iyidir iyişallah kardeşimiz
senin motorun aynısı vardı bizim çadırlara yakın dedik acaba mehmet abidemi geldi

motorun balantı yerlerine lastik koysam titreşim azalırmı acaba dünden beri düşünüyorum bunu mobiletimi inceledim motor balantı yerleri lastık balantılı ve titreşim yok gibi olurmu ne dersiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
11
size bi konuda danışmak istiyorum arkdaşlar.
şimdi bulgar ehliyeti olan birisi TR de, türk ehliyeti alabiliyor sınavlara kursa falan gitmeden.
peki türk ehliyetine sahip olunca BG de ehhiyete çevire biliyoruz mu?

Selam Beyler, bende arkadaşalrın belirtiği gibi ehliyetimi bulgaristanda yeminli tercümandan bulgarcaya çevirip noterde onayladım, belki kabul etmezler ama en azından ehliyetin yok diyemezler. 2 kere motorla ve de sayısız kere arabayla gittim bir kere kontrol sorunu yaşadım ama nasıl olsa biliyorsunuz 5-10 lv ile hayli hayli halledersiniz ya. Sınırdan dünyanın parasını verip uluslararası ehliyet almaktansa. Tek ciddi sorun muhtemelen kaza yaşamanız olur, bu durumda işler biraz aleyhinize dönebilir ama nasılsa yeşil sigorta artık mecburi...
Ama şu andaki hayalim Bulgar dan ehliyet alıp, passaport ta var nasılsa italya (veya daha uygun bir yerden) motor kiralayıp şöyle Avrupa da 4-5 ülkeyi gezmek... Ne zaman yaparız bilmem ama enteresan olurdu.
Saygılar
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Ama şu andaki hayalim Bulgar dan ehliyet alıp, passaport ta var nasılsa italya (veya daha uygun bir yerden) motor kiralayıp şöyle Avrupa da 4-5 ülkeyi gezmek... Ne zaman yaparız bilmem ama enteresan olurdu.
Saygılar


3 sene sonra yaparsan ben de varım...:wiinkk:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Selam Beyler, bende arkadaşalrın belirtiği gibi ehliyetimi bulgaristanda yeminli tercümandan bulgarcaya çevirip noterde onayladım, belki kabul etmezler ama en azından ehliyetin yok diyemezler. 2 kere motorla ve de sayısız kere arabayla gittim bir kere kontrol sorunu yaşadım ama nasıl olsa biliyorsunuz 5-10 lv ile hayli hayli halledersiniz ya. Sınırdan dünyanın parasını verip uluslararası ehliyet almaktansa. Tek ciddi sorun muhtemelen kaza yaşamanız olur, bu durumda işler biraz aleyhinize dönebilir ama nasılsa yeşil sigorta artık mecburi...
Ama şu andaki hayalim Bulgar dan ehliyet alıp, passaport ta var nasılsa italya (veya daha uygun bir yerden) motor kiralayıp şöyle Avrupa da 4-5 ülkeyi gezmek... Ne zaman yaparız bilmem ama enteresan olurdu.
Saygılar

güzel bir düşünce ama imkansız gibi bişey :p

ZOR DİYE BİŞEY YOKTUR,İMKANSIZ BİRAZ ZAMAN ALIR :queen: (bu zamanda baya olmalı:p) iyide niye motorsiklet kiralıyoruz ki.kendi motorsikletlerimizle gidelim.tabi ozamana kadar kim ne olur bilemem ama şimdilik boş bir hayal diye düşünüyorum
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
11
güzel bir düşünce ama imkansız gibi bişey :p

ZOR DİYE BİŞEY YOKTUR,İMKANSIZ BİRAZ ZAMAN ALIR :queen: (bu zamanda baya olmalı:p) iyide niye motorsiklet kiralıyoruz ki.kendi motorsikletlerimizle gidelim.tabi ozamana kadar kim ne olur bilemem ama şimdilik boş bir hayal diye düşünüyorum

Acelem yok be, hayal olarak dursun bir kenarda bir gün gerçekleştiririz. Neden motor kiralıyoruz? Bürokrasi ile uğraşmamak için balgarski passport+balgarska knijka, hiç bir ab ülkesinde sorun yaşamayız. Artı şartlar da daha uygun olur. Buradan çıkmak bir dert ya önce vize sonra her ülkede ufak tefek sorun yaşama ihtimalli.
Ordan en temizi ya... bakalım kısmet, hele 3-4 motor olursak süper olur
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Acelem yok be, hayal olarak dursun bir kenarda bir gün gerçekleştiririz. Neden motor kiralıyoruz? Bürokrasi ile uğraşmamak için balgarski passport+balgarska knijka, hiç bir ab ülkesinde sorun yaşamayız. Artı şartlar da daha uygun olur. Buradan çıkmak bir dert ya önce vize sonra her ülkede ufak tefek sorun yaşama ihtimalli.
Ordan en temizi ya... bakalım kısmet, hele 3-4 motor olursak süper olur

ilk başta şöle bi 3-4 sene geçsinde 3-4 motorsiklet olmamız kolay :p ağustosda bulgaristan'da ki festivale bile gidemicez galiba(mustafa abi hariç) ne kaldı avrupa turuna :queen: ama illa ki birgün onuda yaparız...!

özcan abi ve yasar;
ikinizinde bildiği gibi 3ümüz istanbullulara baskına gidicez.ben uygun olarak 28 haziranı düşünüyorum.ikinize uygun mu o gün.(tabi akşam) 2. hafta özcan abi müsait değil diye biliyorum.21'inde benim bandırmada olmam gerek.en müsait zaman 28diye düşünüyorum.ne diyorsunuz?
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
geçmiş olsun mehmet abi iyidir iyişallah kardeşimiz
senin motorun aynısı vardı bizim çadırlara yakın dedik acaba mehmet abidemi geldi

motorun balantı yerlerine lastik koysam titreşim azalırmı acaba dünden beri düşünüyorum bunu mobiletimi inceledim motor balantı yerleri lastık balantılı ve titreşim yok gibi olurmu ne dersiniz

Selam Özcan, ufak iyi Allaha şükür.
Burda bir arkadaş yapıyor zaten, yani motor bağlantı somunlarını lastikli somunlarla değiştiriyor. Titreşim azalır zannedersem.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özcan abi ve yasar;
ikinizinde bildiği gibi 3ümüz istanbullulara baskına gidicez.ben uygun olarak 28 haziranı düşünüyorum.ikinize uygun mu o gün.(tabi akşam) 2. hafta özcan abi müsait değil diye biliyorum.21'inde benim bandırmada olmam gerek.en müsait zaman 28diye düşünüyorum.ne diyorsunuz?
8 haziran gidebilirsek çok iyi olur çünkü ben işten ayrıldım bikaç operasyon işim var Bursa'da helledip hemen Hatay'a gideceğim CBF'yi garaja koycam ybr'yide gidene kadar satabilirsem satcam satamazsam Hataya götüreceğim 15 temmuza kadar kendime izin verdim biraz tatil yapcam sonra bakcaz bakim gelen teklifleri değerlendirip yeni işe başlıcam kim bilir belki Yalovadaki arıtma tesisinde çalışırım şef mekanik işler başlayınca gel diyor ama kararsızım Arnavutluk'tanda arkadaşlar çağırıyo büyük ihtimal olursa Arnavutluğa giderim
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
8 haziran gidebilirsek çok iyi olur çünkü ben işten ayrıldım bikaç operasyon işim var Bursa'da helledip hemen Hatay'a gideceğim CBF'yi garaja koycam ybr'yide gidene kadar satabilirsem satcam satamazsam Hataya götüreceğim 15 temmuza kadar kendime izin verdim biraz tatil yapcam sonra bakcaz bakim gelen teklifleri değerlendirip yeni işe başlıcam kim bilir belki Yalovadaki arıtma tesisinde çalışırım şef mekanik işler başlayınca gel diyor ama kararsızım Arnavutluk'tanda arkadaşlar çağırıyo büyük ihtimal olursa Arnavutluğa giderim

8 haziran benim için uygun değil.8 haziranda hyosung fan club'a sözüm var.yalovada onları ağırlıcaM.benim için zor.2 hafta özcan abi için müsait değil sanırım.3.hafta yine bana müsait değil çünkü bandırmada yeğenimin sünneti var.28(son hafta) olur anca.fakat özcan abi yok 2 haftada bana uyar diyorsanız 14'ün de gidelim :wiinkk: ayrıca işten ayrılmana üzüldüm.gerçi çok çalışıyordun yaa.bir yandan da iyi olmuş.bide yalovada çalışırsan harbi harbi süper olur.arnavutluk işinide hiç beğenmedim :farao:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
yaşar, hemso hayırlısı ne ise oyle olsun senin icin...

Bugün Edirne sanayiye gittim, bir adam Virago1100 satıyordu, 8-10 ay önce 9500YTL'ye satıyordu simdi 7000YTL'ye düsmüs fiyatı, sasırdım dogrusu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst