arkadaşlar dezavantajları çok fazla
- 240 kilo. bu öküz ölüsüne denktir yatarsa tekniğini bilmiyosanız kaldıraman.
- 800 cc ile yaptığı max hız 220 km. 500lük nexus 190 görüyor.
- bagajı bir kask anca alıyor. sırf ekşın var başka çok bir şey aramamak lazım.
kalan tüm özellikler bizim nexuslar ile neredeyse aynı. sırf bu farklar için 25000 ytl ödenmez bu motora, istanbul trafiğine de gitmez..
bence türkiyeye getirmeleri hata diyecek gibi olcam velakin zaten distribütör tane tane getiriyor az az. koleksiyoncu ve senede 300 km yapıcak zengin adamlardan başkasına satılmaz yani pek..
bir ufak kardeşi maxi olan ve dünyanın ikinci en hızlı scooterı nexus alın
