Dünya'nın en hızlı seri üretim scooter'ı...

Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Yabancı siteleri gezerken Gilera Gp800 isimli bu scooter'ı gördüm. Dunya'nın en hızlı seri üretim scooter'ı olduğunu söylüyorlar. Ne derece doğru bilemiyecem ama gerçekten güçlü bir scooter.

1239gileragp800jq9.jpg
[/URL][/IMG]

850cc V-twin motor
75 hp
235kg
son sürat 200 km/hız
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
19
Fiyatı ne kadar hiç scooter gibi durmuo ama scooter oldugu beLLi x)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
doğrudur valla.. Çok Serseri Makine :D Bu arada VXR 200 kullandım ben o bile harika bi makine
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Herkese Günaydın diyorum bütündergiler 2-3ay (belki de 4 ay) önceden ya manşetten yada çok sayfa ayırarak gp 800 e yer verdiler ayrıca bu motorun çok önceden(tarihi hatırlamıyorum)internette özellik ve foto ları da vardı ...fiyat 24-25 bin ytl civarı ...biraz tuzlu gibi...
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
2 teker sevdalısı insanların hacim hastalığını çok önceden anlayan firmalar giderek işi daha büyütüyorlar.Şundan adım gibi eminim ki çok da uzak olmayan bir gelecekte 900 lük 1100 cc lük scooterları da göreceksiniz hem de çok bili
nen ve tanınmış markalarda bile...
Ama yapıldığı ülkelerdeki vergi oranları ve yakıt fiyatlarıyla oralarda ulaşılabilir
olmasına rağmen bizim ülkemizde antibiyotik fiyatına satılan benzin ve suçlu
imiş gibi motor alanlarada da vurulan hayvani vergiler neticesinde yine 250- 400 cc veya maksimum 500 cc ler bizleri için ideal kalmaya devam edecekler,kah
yıllık vergisi kah yakıtı veya diğer masraflarıyla....Ama hurdaya çıkmış kendini taşıyamayan araçlaraın 15 yaşını aşanlara vergi bile ödenmezken motora deli
vergiler koymak vatan hainliği değilse başka nedir aceba.....
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
ÖTV ve KDV olmasa o motorun satış fiyatı 20000 ytl yi aşmaz
ne devletmiş yaaa alınan vergilerle bi türlü ne dış borcunu ödedi ne de kalkınabildi...
her sene 10000lerce yeni araç trafige cıkıyor extra vergiler benzin&motorin zamları devede pire kalıyor
o da yetmezmiş gibi senelik vergimiz cc arttıkca arabalarınkine yetişip geçiyor bile
nasıl bir vergilendirme sistemi akıl ermiyorr...:farao:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Abi hükümetin tek kazancı vergiler adamlar herşeyi özelleştirdi yada başka ülkelerin himayesine verdiler .....bir para kaynağı olması lazım oda trafik tabiki motosiklet otomobil akaryakıt ceza... fiyatlarının hepsi ama hepsi fazla fazla kullanıcıdan çıkarılıyo....ahh milletim vahh milletim ..(insanımız haram yememeyi birgün öğrenirse bular düzelecek inanın ama ben inanmıyorum)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
234 kg fazla değil mi ya:mrgreen:

3 tane mio yapar demi :queen:

Motor 2 silindir 90° V-Twin 4 zamanlı
Silindir Hacmi 839,3 CC
Max Güç KW-HP 75 hp. 7250 devirde
Max Tork 76,4 nm. 5750 devirde
Yakıt Besleme Enjeksiyon
Soğutma Sıvı ile
Debriyaj Otomatik,Kuru tip santrifujlu
Vites Değişken Kayışlı aktarım sistemi
Arka Fren 280 mm disk ile
Ön Fren 300 mm. Çift disk ile
Jant ölçüleri Ön: 3,50x16" Arka: 4,50x15"
Ön lastik iç lastiksiz 120/70-16"
Arka Lastik iç lastiksiz 160/60-15"
Uzunluk 2237 mm.
Genişlik (En geniş yer) 790 mm.
Aks Aralığı 1593 mm.
Sele yüksekliği 780 mm.
Kuru ağırlık 245 kg
Yakıt deposu 18,5 lt. ( 3lt. Yedek içinde)
En yüksek hız 200 km/h
Egzost Çıkışı Euro 3 normlarında
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
3 tane mio yapar demi :queen:

Motor 2 silindir 90° V-Twin 4 zamanlı
Silindir Hacmi 839,3 CC
Max Güç KW-HP 75 hp. 7250 devirde
Max Tork 76,4 nm. 5750 devirde
Yakıt Besleme Enjeksiyon
Soğutma Sıvı ile
Debriyaj Otomatik,Kuru tip santrifujlu
Vites Değişken Kayışlı aktarım sistemi
Arka Fren 280 mm disk ile
Ön Fren 300 mm. Çift disk ile
Jant ölçüleri Ön: 3,50x16" Arka: 4,50x15"
Ön lastik iç lastiksiz 120/70-16"
Arka Lastik iç lastiksiz 160/60-15"
Uzunluk 2237 mm.
Genişlik (En geniş yer) 790 mm.
Aks Aralığı 1593 mm.
Sele yüksekliği 780 mm.
Kuru ağırlık 245 kg
Yakıt deposu 18,5 lt. ( 3lt. Yedek içinde)
En yüksek hız 200 km/h
Egzost Çıkışı Euro 3 normlarında


valla öle yapar altında kalsam ölürüm:cherry: shadow gibi...
Kıs tuçi, senin iki katın bu motor :p


neden 120 lerdemiyim ben:jocolor::santa:::miiz::
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Bu kadar güçlü scooter olmaz. Bu gücü ancak bacaklarının arasına alırsan kontrol edebilirsin. Saçma.

Güçlü motosiklet istiyorsan, vitesli adam gibi motor alırsın. Scooter avantajlarına sahip birşey istiyorsan da gidip düzgün bir scooter alırsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst