- Katılım
- 20 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,129
hayırlı olsun yeni motor un ve üyeliğin bol şanslar 
hayırlı olsun yeni motor un ve üyeliğin bol şanslar![]()
tecrübelerime dayanaraktan benim size tavsiyem,
montunuzu deri montlardan yana tercih ediniz.
kaska gelince ben hem arai hem x-lite kullanıyorum. 700€'luk arai ile 350-400€'luk x-lite arasında elbette fark var fakat çok büyük farklar yok. benim size tavsiyem (ekonomiyi düşünüyorsanız) arai ve shoei yerine x-lite veya muadili kasklar tercih etmenizdir.
yok ben ileride 10-15 tane son model racing sahibi olabilecek birisiyim diyorsanız arai ve shoei almamanızda hiçbir neden yok![]()
hoşgeldin adaşız demek ki![]()
Direk redline mi yaptın motorla :silent:
Hayırlı olsunn Allah kaza bela vermessin maşallahı var![]()
sağolun teşekkür ederim.. :rendeer:cümlemize Allah kaza bela vermesin.
black j.w.a dostum redline yapmadım çalıştırmadan önce kadranı yukarı aşağa gidip vurup geliyor subaru marka araçlar gibi bence çok hoş düşünmüşler bundan önceki kasada varmıydı bilmiyorum :silent: rodaj devresinde olduğu için 3-5 maxımum nadirende olsa 7 bin devirlerde kullanmaya özen gösteriyorum
motosiklet' te N ışığı yanıyor onuda mı görmüyorsun :queen: