- Katılım
- 25 May 2008
- Mesajlar
- 14
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar ben istanbuldan mesut daha öncede forumun üyesi ve takipçisiydim şifresini temin edemediğim için yeni üyelik almak zorunda kaldım
daha önce ybr125 kullanıcısı idim kısa bir zaman kullandıktan sonra (bin km) ailevi nedenlerden dolayı satmak durumunda kalmıştım..şimdi hayalimdeki motorla 2008 cbr rr ile motorsiklet camiasına geri dönüş yaptım
geçiş olarak taktir edersiniz ki sağlıklı olmadı ama geçiş için daha fazla beklemeye sabrım kalmamıştı artık
racing kullanıcısı arkadaşların yardımlarını bekliyorum 
Fotoları 2.ci sayfaya ekledim.!!
daha önce ybr125 kullanıcısı idim kısa bir zaman kullandıktan sonra (bin km) ailevi nedenlerden dolayı satmak durumunda kalmıştım..şimdi hayalimdeki motorla 2008 cbr rr ile motorsiklet camiasına geri dönüş yaptım
Fotoları 2.ci sayfaya ekledim.!!
Son düzenleme: