herkese selamlar.. ben gene geldim bu sefer yeni motorumla :)

Katılım
25 May 2008
Mesajlar
14
selam arkadaşlar ben istanbuldan mesut daha öncede forumun üyesi ve takipçisiydim şifresini temin edemediğim için yeni üyelik almak zorunda kaldım :)
daha önce ybr125 kullanıcısı idim kısa bir zaman kullandıktan sonra (bin km) ailevi nedenlerden dolayı satmak durumunda kalmıştım..şimdi hayalimdeki motorla 2008 cbr rr ile motorsiklet camiasına geri dönüş yaptım :) geçiş olarak taktir edersiniz ki sağlıklı olmadı ama geçiş için daha fazla beklemeye sabrım kalmamıştı artık :p racing kullanıcısı arkadaşların yardımlarını bekliyorum :)


Fotoları 2.ci sayfaya ekledim.!!
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
hayırlı olsun hoşgeldin aman dikkat et....korumaların tam olsun ve otoban dısında asla hız yapma....
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
o halde tekrardan hoşgeldin bu kez katılımcı olman dileğiyle

motorun hayırlı olsun sen şimdi heyecendan uyuyamamışındır
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
hayırlıı olsunn...!:queen:


allah kaza bela gostermesin...


ss kullanmıyorum ama sana tavsiyem korumalıklara özen gostermen:)
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
14
o halde tekrardan hoşgeldin bu kez katılımcı olman dileğiyle

motorun hayırlı olsun sen şimdi heyecendan uyuyamamışındır

hoşbulduk arkadaşları teşekkürler

melocann hislerime tercuman oluyorsun :mrgreen: :cat: sabaha kadar uyku tutmadı havanın aydınlanmasıyla marşa bastım 100 km kadar rodaj için otobanda yol aldım bu konuda çok fazla bilgim yok ara ara 100-120 lere çıktığım oldu zararı olurmu bu devreyi nasıl almam lazım biraz bu konuda bilgi verirseniz sevinirim 7 bin deviri geçmemeye özen gösteriyorum
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Mesut tekrardan hoşgeldin..RR'ında hayırlı olsun..İyi seçim yapmışsın.:rendeer:

Arkadaşlarımın da söylediği gibi korumalarını hiç bir zaman küçümseme ve üşengeçlik yapma..:bounce:

En azından şöyle düşün.;

"Yeni bir makina ve bu makinaya yakışır bir şekilde selesine oturmalıyım.."

.
Devir konusunda haklısın ama şu varki bu makinalar zaten fabrikasyon rodajlı..

Ama sen yinede yorma..Ve Bakımını zamanında yaptır..

Tekrar hayırlı olsun..Hoşgeldin..:rendeer:

Eeeee..Fotolarıda isterik..:cat:
Bedeva bilgi vermek olmaz..:cherry:
En yakışıklılarından fotolar..Hade bakem..:wiinkk:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
14
hoşbulduk murat sağol bende senin gibi düşünüyorum giyim koruma konusunda mont dainese kask olarakta arai yada shoei düşünüyorum baya pahalı ama kaliteli birşeyler almak içinde bedeline katlanmak gerekiyor artık :)
(bu markaları uygun fiyatla satan bildiğiniz bir yer varmı ? )
fotoları en kısa sürece çekip ekliycem sürmenin heyecanından aklıma bile gelmedi şuana kadar :D
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hoşbulduk murat sağol bende senin gibi düşünüyorum giyim koruma konusunda mont dainese kask olarakta arai yada shoei düşünüyorum baya pahalı ama kaliteli birşeyler almak içinde bedeline katlanmak gerekiyor artık :)
(bu markaları uygun fiyatla satan bildiğiniz bir yer varmı ? )
fotoları en kısa sürece çekip ekliycem sürmenin heyecanından aklıma bile gelmedi şuana kadar :D

hayırlı olsun kazasız belasız...

fiyatı dert etme cunku 1 kere alıcaksın ve takacaksın .. ayakkabı gibi değil... sağlam ama pahalı ve ömürlü :wiinkk:


Resimleri bende beklıyorum hemde bolca.. ben olsam sımdı kosar gider çekerdim :p hem bi bak bakalım kahvaltısını yapmıs mı kereta :p
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Hayırlı olsun arkadaşım umarım senin için iyi bir secim olur allah tekerini düz bastırsın ehrzaman asfalt yüzü görme!

Foto İsterük :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkdiş motürün heyırlı olsun biri daha cıbırlandı tekerin düz bassın..
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
reddevil_RR hoşgeldin arkadaşım sana öncelikli tavsiyem bir an önce gidip güvenli sürüş eğitimleri almandır bu senin ve ailen için en hayırlı olanı inan çünkü altındaki makina insanı çok çabuk gaza getirir okmi :wiinkk:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
hoşbulduk murat sağol bende senin gibi düşünüyorum giyim koruma konusunda mont dainese kask olarakta arai yada shoei düşünüyorum baya pahalı ama kaliteli birşeyler almak içinde bedeline katlanmak gerekiyor artık :)
(bu markaları uygun fiyatla satan bildiğiniz bir yer varmı ? )
fotoları en kısa sürece çekip ekliycem sürmenin heyecanından aklıma bile gelmedi şuana kadar :D

Gözünü seveyim..Ne yaptın sen...:mrgreen:

sen daha korumaları almamışsın..:mrgreen:
Bide gezmekten aklıma gelmedi foto felan demişsin..:pr:

Bırak kardeşim allanı seversen...:farao: :pr:

Bülent' in (Syriana) dediğinde haklı..Hemde YERDEN GÖĞE KADAR..

Sıkılarakta olsa soracam valla..

Ehliyet varmı?:silent:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
reddevil_RR bu arada dün Tem'de saat 1:30-2:00 gibi sağ şeritten 600RR ile 60-70 arası bir hızla giden senmiydin yoksa bende yanından geçerken selam vermiştim merak ettimde ?
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
14
hayırlı olsun kazasız belasız...

fiyatı dert etme cunku 1 kere alıcaksın ve takacaksın .. ayakkabı gibi değil... sağlam ama pahalı ve ömürlü :wiinkk:


Resimleri bende beklıyorum hemde bolca.. ben olsam sımdı kosar gider çekerdim :p hem bi bak bakalım kahvaltısını yapmıs mı kereta :p

evet haklısın bin€ ya yakın daha sıkıştı demekktir bu :cherry:
yoğun istek üzerine şimdi iniyorum garaja akşama fotolar burda :p

reddevil_RR hoşgeldin arkadaşım sana öncelikli tavsiyem bir an önce gidip güvenli sürüş eğitimleri almandır bu senin ve ailen için en hayırlı olanı inan çünkü altındaki makina insanı çok çabuk gaza getirir okmi :wiinkk:

sağol dostum hoşbulduk düşünüyorum böyle bir eğitim araştırıyorum kesinlikle faydalı olur hata affetmiyor

Hayırlı olsun arkadaşım, Allah kaza bela vermesin..


Hayırlı olsun arkadaşım umarım senin için iyi bir secim olur allah tekerini düz bastırsın ehrzaman asfalt yüzü görme!

Foto İsterük :p

arkdiş motürün heyırlı olsun biri daha cıbırlandı tekerin düz bassın..

teşekkürler..:rendeer:

reddevil_RR bu arada dün Tem'de saat 1:30-2:00 gibi sağ şeritten 600RR ile 60-70 arası bir hızla giden senmiydin yoksa bende yanından geçerken selam vermiştim merak ettimde ?

yok bugün sabah 8-9 gibi temden o şekilde gittim geldim ama dün o saatlerde geçmedim :)

Gözünü seveyim..Ne yaptın sen...:mrgreen:

sen daha korumaları almamışsın..:mrgreen:
Bide gezmekten aklıma gelmedi foto felan demişsin..:pr:

Bırak kardeşim allanı seversen...:farao: :pr:

Bülent' in (Syriana) dediğinde haklı..Hemde YERDEN GÖĞE KADAR..

Sıkılarakta olsa soracam valla..

Ehliyet varmı?:silent:

korumaları almamışsın derken eski motorumdan kalan lazer vertigo kaskım montum ehliyetim' de var ama dediğim gibi makınaya uygun tarzda olmadığımı için yenilerini alıcam
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst