herkese selamlar.. ben gene geldim bu sefer yeni motorumla :)

Katılım
25 May 2008
Mesajlar
14
istediğim gibi olmadı ama dışarı çıkaracak zamanım yoktu şimdilik garajda bir kaç foto ekleyeyim :)


 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
hayırlı olsun abi kazasız belasız sürüşler dikkat et kendine fotolarda güzelll ...hoş geldin bu arada kalıcı ve katılımcı olman dileğiyle
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin reddevil,makinen hayırlı olsun kazasız keyifle kullan korumalarında ucuzuna kaçma hayatından ödün verirsin benden tavsiye
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
oo harika bişey resimleri ilk msjına ekle, kazasız belasız

dsc00162xf9.jpg


dsc00166fb1.jpg


dsc00169ur1.jpg
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
tecrübelerime dayanaraktan benim size tavsiyem,
montunuzu deri montlardan yana tercih ediniz.
kaska gelince ben hem arai hem x-lite kullanıyorum. 700€'luk arai ile 350-400€'luk x-lite arasında elbette fark var fakat çok büyük farklar yok. benim size tavsiyem (ekonomiyi düşünüyorsanız) arai ve shoei yerine x-lite veya muadili kasklar tercih etmenizdir.
yok ben ileride 10-15 tane son model racing sahibi olabilecek birisiyim diyorsanız arai ve shoei almamanızda hiçbir neden yok :)
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
14
tecrübelerime dayanaraktan benim size tavsiyem,
montunuzu deri montlardan yana tercih ediniz.
kaska gelince ben hem arai hem x-lite kullanıyorum. 700€'luk arai ile 350-400€'luk x-lite arasında elbette fark var fakat çok büyük farklar yok. benim size tavsiyem (ekonomiyi düşünüyorsanız) arai ve shoei yerine x-lite veya muadili kasklar tercih etmenizdir.
yok ben ileride 10-15 tane son model racing sahibi olabilecek birisiyim diyorsanız arai ve shoei almamanızda hiçbir neden yok :)


:mrgreen: ehehe yok o kadar ne racing alacak durumda olsam zaten bu araştırmaya girmezdim tavsiyelerinizi dikkate alıcam teşekkürler :rendeer:
schuberth markasıda çok uygun olmasada x-lite markasına alternatif olabilir diye düşünüyorum bu markayı tercih edebilirim
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok güzel renkler... :)

Hayırlı uğurlu olsun... Allah kazadan beladan korusun...

:rendeer:

Keyifli sürüşler diliyorum....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun çok güzel bir makina almışsın..allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
14
sağolun teşekkür ederim.. :rendeer:cümlemize Allah kaza bela vermesin.

black j.w.a dostum redline yapmadım çalıştırmadan önce kadranı yukarı aşağa gidip vurup geliyor subaru marka araçlar gibi bence çok hoş düşünmüşler bundan önceki kasada varmıydı bilmiyorum :silent: rodaj devresinde olduğu için 3-5 maxımum nadirende olsa 7 bin devirlerde kullanmaya özen gösteriyorum
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
sağolun teşekkür ederim.. :rendeer:cümlemize Allah kaza bela vermesin.

black j.w.a dostum redline yapmadım çalıştırmadan önce kadranı yukarı aşağa gidip vurup geliyor subaru marka araçlar gibi bence çok hoş düşünmüşler bundan önceki kasada varmıydı bilmiyorum :silent: rodaj devresinde olduğu için 3-5 maxımum nadirende olsa 7 bin devirlerde kullanmaya özen gösteriyorum

motosiklet' te N ışığı yanıyor onuda mı görmüyorsun :queen:

O ışığı sonradan yakmışlar yavv :p:queen::queen:

Ne hikmetse dikkat etmemişim :cherry: Olayı anladım şimdi Tekrar Hayırlı olsun....:)
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
cokkk guzelll gule gule,neselı gunlerde bınesın..kazabela gormeyesın.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst